Draadloos netwerk ineens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk dekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
Hallo, ik heb al gezocht maar kan niks vinden.

Mijn laptop kan ineens (na slaapstand) het draadloosnetwerk niet meer vinden. Nu kan ik namelijk nog wel met andere netwerken verbinden maar mijn normale is weg. Andere computers heb ik geprobeerd en die zien hem wel. zelf heb ik al systeem herstel gedaan en aantal keer opnieuw opgestart maar dit mocht niet baten.

Aan de instellingen heb ik zelf niks veranderd.

Groetjes

Op laptops zit volgens mij altijd een knopje waarmee je het apparaatje die het draadloos netwerk signaal ontvangt in of uit schakelt. Zoek hiernaar en druk er op, en kijk wat er gebeurd.

Ik ben hier niet 100% zeker van, maar het is het proberen waard.

Veel succes!
Tolax

Heb het knopje in en uit geschakeld, kan het netwerk nog steeds niet vinden, tevens zit ik binnen het bereik van de router!

Heb ik het probleem goed begrepen ?

Als je de netwerkkaart laat scannen op beschikbare netwerken, vindt hij wel andere netwerken maar niet het jouwe?
Met een andere laptop/PC lukt het wel om je draadloos netwerk te vinden?

groeten,

Webster18

Update: Na het resetten van mijn router kan het programma van toshiba (configfree) hem wel vinden en heeft goed ontvangst, maar in mijn netwerklijst van windows geeft hij aan dat er geen signaal is (de blokjes zijn niet groen gekleurd) zodoende kan ik nog steeds geen verbinding maken met mijn eigen netwerk verder kan ik nog steeds verbinding maken met andere netwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan