Draadloos netwerk installeren op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga alles naar beneden verhuizen , en dan is het het handigst om gewoon een update te zoeken met de update functie?

Ik heb niet kunnen ontdekken of het een pc of laptop is, maar het zou slim zijn om de juiste driver met behulp van een andere pc te downloaden.
Van de bedrade netwerkkaart dus.
Zolang je die niet hebt, heb je beneden ook geen internet.
Als de pc beneden werkt kun je beter alle updaten downloaden met de bedrade netwerk kaart, dit gaat veel sneller als draadloos.

Ik heb niet kunnen ontdekken of het een pc of laptop is, maar het zou slim zijn om de juiste driver met behulp van een andere pc te downloaden.
Als de pc beneden werkt kun je beter alle updaten downloaden met de bedrade netwerk kaart, dit gaat veel sneller als draadloos.

Het gaat om een pc.
Ik had alle drivers al met de werkende pc bekenden gedownload en toen via de USB stick op de oude pc gezet, wat helaas niet werkt.

Nu zit ik met alles benden en heb de pc aangesloten op 1 van de 4 ethernet aansluitingen.
Nu weer exact hetzelfde probleem.
Installatie cd van online erin en hij kan kan de kabel niet detecteren.

Oh sorry las over het gedeelte heen van de bedrade netwerkkaart.

Ik moet alleen uitzoeken welke erin zit, heb dat vroeger wel eens kunnen vinden.

6 uur veder kom ik erachter dat m'n vader de cd van online had gegeven.
Hiervoor heten het orange , die cd gepakt en het is gelukt.

Iniedergeval bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan