svenolaerts
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2001
Even een vraagje, ik heb al wat rondgezocht op het forum, maar er staan zoveel onderwerpen hierover dat ik door de bomen het bos niet meer zie!
Ik heb deze week een laptop gekocht ter vanvanging van mijn andere pc (desktop)...
En het lukt me niet om deze laptop draadloos te verbinden met het internet... Ik heb adsl en de router is een linksys (befw11s4)
Wat moet ik normaal gezien doen om ervoor te zorgen dat de laptop de router herkent? Zonder router en mét kabel geraak ik probleemloos op het net...
Moet die router geïnstalleerd of geconfigureerd worden???
Op de laptop staat windows vista...
Kan er me iemand uitleggen wat ik precies moet doen om een en ander te doen lukken!?
Ik ben een leek wat zoiets betreft dus niet te moeillijk hé!
Ik heb deze week een laptop gekocht ter vanvanging van mijn andere pc (desktop)...
En het lukt me niet om deze laptop draadloos te verbinden met het internet... Ik heb adsl en de router is een linksys (befw11s4)
Wat moet ik normaal gezien doen om ervoor te zorgen dat de laptop de router herkent? Zonder router en mét kabel geraak ik probleemloos op het net...
Moet die router geïnstalleerd of geconfigureerd worden???
Op de laptop staat windows vista...
Kan er me iemand uitleggen wat ik precies moet doen om een en ander te doen lukken!?
Ik ben een leek wat zoiets betreft dus niet te moeillijk hé!