Draadloos netwerk Linksys WRT160Nv2

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkCoD2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb sinds kort een laptop aangeschaft met Vista erop.
Ik kan hiermee wel verbinding maken met andere netwerken maar niet met mijn eigen netwerk.
Er staat wel dat ie verbonden is met internet maar ik kan niet op internet.
[smallIMG]http://img15.imageshack.us/img15/5696/pscreen2.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan hiermee wel verbinding maken met andere netwerken maar niet met mijn eigen netwerk
Er staat wel dat ie verbonden is met internet maar ik kan niet op internet.

Even de dingen los van elkaar; heb je uberhaupt verbinding met je eigen netwerk ja of nee en als je dan verbinding met je eigen netwerk hebt, DAN heb je geen internet? Of heb je geen internet op andermans netwerk...?

Even de dingen los van elkaar; heb je uberhaupt verbinding met je eigen netwerk ja of nee en als je dan verbinding met je eigen netwerk hebt, DAN heb je geen internet? Of heb je geen internet op andermans netwerk...?

Ik heb geen internet op me eigen netwerk, soms doet ie het maar dat is dan maar voor 2 minuten ongeveer.
Mijn iPod heeft geen problemen met internet.

ok, dus je kunt wel degelijk verbinding maken met je eigen netwerk... Hangt je router misschien in je meterkast of dichtbij je magnetron/koelkast/TV zulke dingen...?

ok, dus je kunt wel degelijk verbinding maken met je eigen netwerk... Hangt je router misschien in je meterkast of dichtbij je magnetron/koelkast/TV zulke dingen...?

In de meterkast, maar de computer van me ouders kan wel draadloos internet maken en me iPod en PS3 ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan