draadloos netwerk niet meer te vinden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vina

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Goedemorgen,

Mijn computer kan soms de draadloze verbinding niet vinden. Ik heb laatst geprobeerd om mijn instellingen up te daten, maar ik weet niet of dat gelukt is, ik kreeg niet een melding dat de update geïnstalleerd was. Vanmorgen is het weer zover, en nu krijg ik, na opvraging van een probleemrapport, de melding: 'op deze computer is de verbindingsmogelijkheid voor draadloze netwerken uitgeschakeld'. Ik heb een Toshiba A200 en volgens mij is er helemaal geen knop om wifi aan- of uit te zetten! Tenminste, nooit nodig gehad. Weet iemand wat er scheelt? Ik heb nu verbinding via een ethernetkabel, en dan werkt normaal.
Veel dank voor het meedenken!

Vina

probeer dit eens bij mij was dat ook is :

start -> configuratiescherm -> netwerkcentrum -> en dan links in zijkant netwerk beheren
-> dan rechts klikken op je draadloze verbinding -> en op inschakelen klikken en de rest gewoon volgen

Hi Kevin,

dank voor je reactie. Helaas, in het configuratiescherm staat alles al juist ingesteld... Maar de computer maakt nog steeds geen verbinding met mijn draadloze netwerk...

Eerste A200 handleiding die ik vond staat hier

Zie op pagina 2-1 dat er een Wireless switch zou bestaan (nummer 7: Wireless communication switch).

Hopelijk komt de indeling overeen, anders moet je even de precieze A200 handleiding downloaden die exact past op jouw laptop (er zijn meerdere A200's...):
link
Kies Product type: Notebook
Kies Family: Satellite
Kies Product Series: Satellite A series
Kies Model: De precieze A200 die je hebt.

Succes,

Tijs.

Aanvulling op het zoekwerk van dnties...

attachment.php

Tijs is de snelste.... :thumb: :D:D:D

Bijlagen

• tosh a200.jpg
    tosh a200.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 161
Laatst bewerkt:
Hi Tijs en ErpCity,

dank! Tja, inderdaad, er zit wel zo'n knopje op, natuurlijk. Dom van me. Maar... dat staat dus al eeuwen op 'on', het lampje brandt ook, en toch... nog steeds geen draadloos netwerk.

Tja, dan heb ik maar gedaan wat de leek het beste kan: de computer laten herstarten. En guess what... hij kan de draadloze verbinding weer vinden. Probleem dus opgelost, al snap ik het niet.
Dank voor jullie tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan