draadloos netwerk niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigfun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Ik heb op een van onze laptops windows opnieuw geïnstaleerd. Toen dit klaar was deed het internet het niet. Vervolgens heb ik de netwerksleutel opniew ingevoerd en welja het internet deed het weer.
Na een paar dagen de laptop niet gebruikt te hebben wil ik weer op het internet en werkt het niet meer.
Ik krijg nu de melding dat er geen draadlozen netwerken zijn gevonden. Hoe kan dit? Mijn andere laptop vindt 3 netwerken.

Mijn computerskills zijn niet uitstekend maar ik hoop dat iemand hier iets mee kan

Hoi,

Een draadloos netwerkkaartje op een laptop kan je in- of uitschakelen.
De manier waarop is afhankelijk van merk en type.

Dank je voor reactie Thieu!

Als ik bij netwerkverbindingen kijk staat er bij draadloze netwerkverbindingen een rood kruis en staat er niet verbonden. Als ik vervolgens op draadloze netwerken weergeven klik krijg ik de melding "zorg dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer is ingeschakeld". Is dit wat je bedoeld? Ik begrijp alleen niet welke schakelaar bedoeld wordt.

Gr.

Bis; dat hangt zoals ik zei dus af van merk en type laptop, en de oorzaak is dus inderdaad zoals ik aangaf. Niks aan de hand dus.
Kijk in de handleiding van het 'ding' (evt. on-line op de site van het merk opzoeken) en je vindt het ongetwijfeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan