Draadloos netwerk op Laptop met Vista valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsbroenink

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Ik heb vorige week een laptop aangeschaft. Een Asus Z53Tseries met Windows Vista. Draadloos netwerk werkt, heb netwerksleutel ingegeven en ik kon meteen op internet. Nu zit ik met een vervelend probleem. Ik kan een paar uur internetten, en dan valt opeens internet uit. Als ik dan in sluimerstand zet en weer uit sluimerstand haal, dan kan ik weer een paar uur enz. Ik heb de netwerkschakelaar van WLAN op ON staan. Kan iemand me hiermee helpen? :rolleyes:

Thanx,
Thijs

Ik ken Vista nog niet zo goed, maar kun je bij de eigenschappen van de netwerkverbinding niet iets instellen dat de verbinding niet na 2 uur verbroken wordt? Of ligt het misschien in de router dat de dhcp leasetijd op 2 uur staat?

Hallo !

Bekend probleem.

Is inmiddels een tooltje voor.

Nog niet door mij getest, maar ik hoor positieve berichten.

Een link geven is moeilijl i.v.m. forumregels hier, maar hier: http://www.pirateshare.net/?id=7040088 is de downloadlink.

Voor nadere informatie moet je me even een mailtje sturen.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor jullie reacties, maar harry, zou je het progje op een andere server willen uploaden? Het downloaden werkt niet vanaf PirateShare. Thanx man! :thumb: :thumb: :D

Ik heb het gedownload, gedaan maar er veranderd niks... Nog een andere oplossing? :rolleyes:

Ik ben naar de dynabyte winkel gegaan waar ik ook mijn laptop heb gekocht, en die zei dat ik het kanaal moest veranderen. Ik ingelogt op mijn router van het merk edimax, maar ik kan nergens vinden waar ik het kanaalnummer kan veranderen. Dit is de homepage van de router, misschien dat je daar wat aan hebt:

En hier zie ik wel het channel number staan, maar kan het niet veranderen:

Kan iemand mij helpen het kanaal te veranderen?

Hallo Thijs,

Kun je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan, ik heb namelijk die laptop ook en de netwerk verbinding valt steeds weg.

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan