draadloos netwerk probleem?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

monnick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Wij hebben in huis 4 computers, 1 hoofdcomputer die op mijn vaders kamer staat, daar komt het internet binnen en daar staan het modem en de router. (het modem en de router staan onder het bureau, ik weet niet of dat uitmaakt), 2 gewone computers. Deze werken allebei met een draadloze verbinding. En nog 1 laptop ook met een draadloze verbinding.

De hoofdcomputer op mijn vaders kamer zorgt er dus voor dat de andere 3 computers internet hebben. Alleen het probleem is nu dat de 3 computers met een draadloze verbinding geen internet meer hebben confused
Laatst had ik ook al geen internet op de 3 computers met de DLNWV (draadloze netwerk verbinding) en toen werd mij aangeraden om een nieuwe kabel te kopen voor tussen de router en de computer. Dit heb ik gedaan en met de nieuwe kabel deed het internet het weer een tijdje, tot vandaag dus en nu heb ik weer geen verbinding op alle computers met een DLNWV........

De foutmelding op de 3 computer is: er kan geen draadloos netwerk worden gevonden....

Ik hoop heel erg dat iemand een antwoord weet op mijn vraag.....
BTW. als ik verbinding heb valt het internet best vaak uit maar dan maakt hij meteen weer verbinding, maar het is toch best storend als je online een spel speelt confused

Router is van het merk: Sitecom
Modem is van het merk: Speedtouch

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven.

Alvast bedankt,

Monnick :thumb:

welkom bij helpmij.

welk type speedtouch is het.
kan er maar 1 computer op de speedtoch aangesloten wordem of kunnen er vier computers op aangesloten worden.
Adsl......van hetnet...?
En het type van de sitecom router is...?

het is een Speedtouch WL-014 Wireless homestation.
En ik heb internet van Planet internet.

En het internet heeft normaal altijd gewerkt op alle 3 de computers met een draadloze verbinding, dus daar ligt het niet aan.

Wat kan het dan zijn? Een router virus? Of iets dat ergens stoort in huis en daarom de verbinding onmogelijk maakt?

Ik heb soms wel even 15 min verbinding op de computer met draadloos internet, maar dan valt de verbinding al snel weer weg.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt,

Monnick ;)

Welk type Speedtouch heb je,want wat jij aangeeft is niet correct.

Kun je verder wat info geven omtrent je draadloze netwerkkaarten die gebruikt en hoe je het contact laat onstaan met je Sitecom ? Via XP Of op een andere manier ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan