Draadloos netwerk stopt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deffy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
40
Hallo,

Ik heb een vraag wat betreft problemen met mijn draadloos netwerk. Om de zoveel minuten dan lijkt het alsof hij helemaal geen signaal meer doorgeeft. Bijvoorbeeld met het streamen van filmpjes dan stopt ie en bij het online gamen hang ik dan vast. Ik heb al geprobeerd het kanaal te veranderen maar geen enkel kanaal heeft tot dus ver geholpen. Ik heb internet van tele 2 en ook hun modem, mijn computer draait op windows XP.

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Deffy
 
Heb je het zelfde probleem als je gewoon via de kabel verbinding maakt met je router?
Als je dit niet weet, probeer dat aub uit. Dit is van belang bij het mogelijke oplossen van je probleem. Dan kunnen we nl uitsluiten dat het niet aan de provider ligt.
 
Hoi dichtemist,

Met de kabel gebeurt het niet. Dan blijft de verbinding stabiel. Het is puur het draadloos.
 
De laatste drivers voor de wirelesskaart al geinstalleerd? Herinstallatie kan ook geen kwaad.
(zorg er dan wel eerst voor dat je het netjes hebt gedeinstalleerd)

volgende stap is kijken of een firmwareupgrade voor je router beschikbaar is.
 
Is allemaal ook al nagekeken en gedaan. Heb ondertussen eens geprobeerd de adapter te vervangen van het modem en dat levert op dit moment succes maar ik zal het nog wel wat langen testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan