Draadloos netwerk valt steeds uit / maar toch constant zichtbaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrydev

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
goedendag beste mensen

ik heb al geringe tijd een probleem met mijn draadloze verbinding , we hebben 2 vaste pc`s beneden staan bedraad,, , en 2 laptops die draadloos zitten ,de router is een SWEEX LW050. nu hebben de 2 bedraade pc`s geen enkele last , alleen bij de 2 laptops is het *****, heeft ie verbinding , hoelag is totaal verschillend soms een uur gaat het goed en soms nog geen 10 seconden of hij is weer weg , dan begint ie na zon 30 sec weer opnieuw met verbinden en pakt hem weer op voor een poosje ,, ik d8 zelf dat ik van channel moest gaan veranderen , maar het lukt me niet om in me router te komen , het ip is daar van 192.168.50.1 dan word er om mijn inloggegevens gevraagd dat is mysweex mysweex ( gebruikersnaam ) (wachtwoord) zoals in het boekje vermeld dan druk ik enter en dan vraagd hij het weer en dat houd niet op , ik kom er gewoon niet in ,,, heb de router al eens gereset heb al bezig geweest met wireles zero configuration , niks helpt heeft iemand enig idee ?

mvg Henry

het ip is daar van 192.168.50.1 dan word er om mijn inloggegevens gevraagd dat is mysweex mysweex ( gebruikersnaam ) (wachtwoord) zoals in het boekje vermeld dan druk ik enter en dan vraagd hij het weer en dat houd niet op , ik kom er gewoon niet in

Heb je niet ooit al eens het wachtwoord veranderd?

Paar bekende combinaties van gebruikersnaam en wachtwoord:

Admin/epicrouter
admin/epicrouter

Admin/1234
admin/1234

Admin/Admin
admin/admin

Admin/paswword
admin/password

je moet maar een beetje proberen met hoofdletters en kleine letters ;)

oke ik ga me best doen , je hoort wel wanneer het gleukt is , ik kan nu even niet op die pc want hij is weer eens bezet , :( ik kan geloof ik niet vanf de laptop erin.. alvast bedankt

Hoi,

Uitvallen van een draadloze verbinding kan vele oorzaken hebben maar is dikwijls aan interferentie te wijten.
Deze interferentie kan van naburige draadloze systemen komen die op hetzelfde kanaal werken, maar kan ook worden veroorzaakt door andere apparaten zoals magnetron, draadloze telefoon, GSM...

Ook sterke magnetische velden van TV toestellen, elektrische installaties kunnen de boel verstoren. Staat je router bvb in de meterkast, dan kan het magnetisch veld van je elekticiteitskabels een stoorzender zijn.

Probeer eventueel je router eens op een andere plaats te zetten of je antenne (indien extern) eens iets anders te richten. Zou ak veel kunnen oplossen.

hee je had volkomen gelijk heb het echt niet goed gezien :S:S maar ik heb me channel veranderd en hij doet het tot nu toe nog uitstekend :D maar ik kon eerst geen verbinding krijgen met het ip omdat de ip adressen niet gelijk lagen , heel vreemd , me kameraad heeft het opgelost door ip adressen te veranderen en dergelijke en alles werkt nu in huis, bedankt voor jullie info , dit topic mag dicht,, MVG

Okee mooi!

maar topic dicht doen doe je zelf door onderin op probleem is opgelost te klikken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan