Draadloos netwerk valt uit na 3 minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieterken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Om de drie minuten valt mijn draadloos netwerk uit, en moet ik weer opnieuw verbinden. Als ik bij configuratiescherm-systeembeheer-services, de wireless zero configuration stop, dan kan ik mijn verbinding houden. Maar ik moet als ik mijn pc opstart, eerst die Wireless zero configuration laten opstarten, en daarna stoppen. Want als ik hem niet laat opstarten dan kan hij ook geen verbinding maken...

Ik werk met een medion router, en usb dongles... Heeft iemand hier ervaring mee?

Zat er bij je dongel geen cd met een utility erop? Wanneer je die gebruikt en je WZC hebt uitgeschakeld, blijft je verbinding behouden. Je utility start dan op wanneer je de pc aanzet.

Idd, er zit een utility bij, kzal straks eens proberen hem te installeren. Ik had hem vroeger er op gezet, en later dan verwijderd en alles liep goed... Tot nu een tijdje geleden

Ik heb die utility erop gezet, en alles blijft hetzelfde...

De wireless zero config moet eerst opstarten, anders krijg ik geen verbinding, (hij verzend, maar ontvangt niet). En dan moet ik de wireless zero stoppen

Probeer eens om alles wat met je wirreless dongle te maken heeft te de-installeren. Dus ook die utility. Haal ook zoveel mogelijk uit je register wat daarme te maken heeft. Verwijder ook de wireless netwerkverbinding bij Netwerklocaties. haal de dongle uit de pc voordat je die opnieuw start. Laat hem opstarten zonder dongle, zet de pc dan weer uit, vervolgens weer aan en volg de gebruiksaanwijzing van je dongle over hoe je de dongle dient te installeren (b.v. eerst utility en dan dongle erin of net andersom) Een schone start wil wel eens helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan