draadloos netwerk valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb zonet het programma Winproxy verwijderd, maar daarna deed mijn hele internet verbinding het niet meer... Ik maak verbinding via een draadloos netwerk. Als ik naar de geavanceerde instellingen ga kan ik ook geen netwerk instellen, omdat het tabblad 'Draadloze netwerken' ook in 1 keer weg is. Hoe kan ik dit tabblad weer terug krijgen? Ik denk dat het probleem dan alweer is opgelost. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

bij netwerk en internet verbindigen kun je zo een nieuwe verbindig maken misschien als je dat gedaan hebt dat je probleem al is opgelost

Dat werkt helaas ook niet... Ik heb dat tabblad nodig, maar die is verdwenen. Is er niet ergens een instelling dat je dat tabblad terug kunt krijgen. Volgens mij heeft het ook iets met SP2 te maken.

Grtz. Ikbenjamin

Omdat SP2 andere software heeft voor draadloze netwerken. En ik daarvoor nooit last heb gehad van dit probleem, daar kon je op een andere manier draadloze netwerken instellen.

Grtz. Ikbenjamin

Lijkt me een kwestie worden van opnieuw configureren.

Vertel even iets meer omtrent je verbinding.Adsl of kabel ,modem/router etc.

Een router van Zyxel. Ik wil hem wel opnieuw configureren maar dat gaat niet zonder het tabblad draadloze netwerken..

Grtz. Ikbenjamin

Wellicht Winproxy eerst opnieuw installeren ? Krijg het idee dat je je LAN verbindingen ook hebt verwijderd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan