Ik heb een probleem met het aansluiten van internet bij mij thuis. We hebben zo'n draadloze kast( ?router?) beneden hangen en ik heb zelf een usb stick van siemens in m'n computer zitten die het signaal ontvangt. Ik heb mijn computer geformatteerd en probeer nu internet weer aan te sluiten. Heb het bijbehorende programma van de siemens stick geinstalleerd en kreeg in de taakbalk een berichtje dat ik verbinding heb met de goeie kast ( sweettouch......) Dat ging erg goed maar ik wilde op het internet en toen liep ik vast. Ik heb geen idee wat ik moet doen om toch internet te krijgen. Ik heb bij internet opties> verbindingen gekeken maar daar werd ik niet veel wijzer van. Ik heb volgens mij breedband van HetNet en heb ook een wachtwoord en gebruikersnaam gekregen. maar heb geen idee wat ik daarmee kan doen. Moet ik een netwerk instellen ofzo? Verder staat er nog een pc aangesloten op de verdeler beneden maar ik wil niet via die pc internet maar gewoon direct met de verdeelkast.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ps: Wilt u alstublieft in uitgebreide stappen beschrijven wat ik moet doen, want ik snap weinig van computers.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ps: Wilt u alstublieft in uitgebreide stappen beschrijven wat ik moet doen, want ik snap weinig van computers.