Draadloos netwerk werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
hallo, op de een op andere dag werkt mijn draadloos netwerk op mijn laptop niet meer,wel als ik hem bedraad aansluit.
windows 7 , onder netwerkadapters geeft hij de volgende aan die ik allemaal heb geupdate, alleen de hamachi network interface kan hij op internet niet vinden maar of dat het probleem is weet ik ook niet.
hij geeft alleen bij netwerkcentrum aan : netwerk 2 ( thuisnetwerk) en daarboven staat een computer-netwerk2-internet , tussen netwerk2 en internet staat een kruis, dit kruis is weg als ik hem bekabeld aansluit en dan werkt internet wel.
P.S hij geeft wel aan dat thuiswerk2 (hamachi) is ingeschakeld maar geen internet toegang heeft. ook als ik deze wil uitschakelen schakelt deze automatisch in. ik heb bij netwerk verbindingen ook draadloze netwerken en draadloze netwerken 2 staan maar deze kan ik niet inschakelen omdat de hamachi na het uitschakelen weer automatisch inschakeld

atheros AR8151 PCI-E GIGABIT ETHERNET Contoller ( NDIS 6.20)
atheros AR9002WB-1NG WIRELESS NETWORK ADAPTER
hamachi network interface
MICROSOFT VIRTUAL NETWORK WIFI MINIPORT ADAPTER.

weet iemand een oplossing??

per ongeluk zelf zomaar gevonden, knopje aan de zijkant stond op uitgeschakeld, moest ook na het omzetten nog het pyramidetje aanklikken en toen was het opgelost
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan