Draadloos netwerk werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bevertje11

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo allemaal,

Ik had laatst een probleempje; mijn draadloze internet deed het niet meer (geen ip configuratie) en toen had ik op zo'n hulpsite (niet deze) gelezen dat ik bij apparaatbeheer de wifi card moest verwijderen ofzoiets en dat als ik mn laptop dan opnieuw opstarte dat dat dan opnieuw geinstalleerd werd. Nou allemaal leuk en aardig maar toen ik mijn laptop dus opnieuw opstarte werd dit niet opnieuw geinstallerd en sindsdien kan ik niet meer naar draadloze verbindingen zoeken. Er staat gewoon een computerschermpje met een rood kruisje erin en kan dus niks meer met het draadloze netwerk doen.

Alles werkt wel gewoon perfect via de kabel.

Ik heb al windows update gedaan, mocht helaas niet baten. Verder staat er een geel driehoekje bij de netwerkcontroller bij apparaat beheer maar daar kan ik geen goede driver voor vinden ..

Ik heb trouwns een ASUS laptop :).

Hoop dat jullie me kunnen helpen !

Groetjes,

B

Hoi,

Als je hier alles invult kom je toch op de download pagina neem aan dat je wel win 7 er op hebt staan.

Ja dat had ik idd geprobeerd al maar had toen op LAN gedrukt. Ben nu driver aan het installeren voor draadloos :) Ik zal even laten weten of het geholpen heeft :)!

Nu is de vraag: heb je een intel of een azurwave wireless lan kaart.
Er zit wel verschil in de 2 drivers.
Wat ik altijd doe; Ik maak de onderkant open en kijk op het kaartje zelf welke fabrikant het is.

Oke, heb dus even gekeken maar er staat niks op... Ik krijg nu wel een melding dat mijn netwerkadapter niet gevonden kan worden..
Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd :)

Kick, deze week moet het echt opgelost zijn want daarna begint school zo ongeveer weer dus heb ik hem echt nodig :(. Netwerkadapter kan dus niet gevonden worden; weet iemand hier de oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan