Draadloos netwerk werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterc

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2013
Berichten
5
hoi,

ik heb een probleem:

ik heb pas geleden mijn computer herinstalleert.
nadat ik dit gedaan heb kan ik niet meer op het draadloos netwerk bij mij thuis.
ik heb verbinding gemaakt met het draadloos netwerk. er staat dat hij verbonden is met het draadloos netwerk.
maar het rare is dat ik toch niet op internet kan. hij zegt dat het een onbekend netwerk is!
ik heb al de leverancier van mijn router gebeld. hun zeggen dat het aan de instellingen van mijn computer ligt!
kunnen jullie mij helpen??

misschien verduidelijkt de afbeelding.Naamloos.jpg

gr pieter
 
Hallo,

Ik zou zeggen, probeer eerst eens om te verbinden zonder beveiligingssleutel en zien of je dan op internet kan. Daarna terug verbinden met sleutel.
Heb dit hier ook al gehad bij het installeren van pc's.

Succes
 
Hallo,

Ik zou zeggen, probeer eerst eens om te verbinden zonder beveiligingssleutel en zien of je dan op internet kan. Daarna terug verbinden met sleutel.
Heb dit hier ook al gehad bij het installeren van pc's.

Succes

Hoi,

Hoe kan ik verbinding maken zonder beveiligings sleutel?
Graag wat uitleg erbij.

Alvast bedankt
 
Hallo,

Waarschijnlijk heb je bij het maken van de verbinding een paswoord of sleutel moeten ingeven.
Om die sleutel te verwijderen moet je eerst inloggen op je router en daar de beveiliging uit zetten.
Hoe je dit moet doen hangt af van uw router.
Als je dan verbinding heb kunnen maken moet je deze beveiliging terug aan zetten.
Hieronder zie je bij mij het venster waar ik dit moet veranderen:

draadloos.jpg

succes
 
Hallo,

Waarschijnlijk heb je bij het maken van de verbinding een paswoord of sleutel moeten ingeven.
Om die sleutel te verwijderen moet je eerst inloggen op je router en daar de beveiliging uit zetten.
Hoe je dit moet doen hangt af van uw router.
Als je dan verbinding heb kunnen maken moet je deze beveiliging terug aan zetten.
Hieronder zie je bij mij het venster waar ik dit moet veranderen:

Bekijk bijlage 175028

succes

het werkt nog steeds niet!
graag een andere optie
 
nou doet hij t helemaal niet meer. ik kan nu niet eens meer verbinden!
hoe kan dit?Naamloos1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan