draadloos netwerk wordt niet opgemerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddy111

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hallo,

Ik heb laatst een dell xps 1530 laptop gekocht en zou hem graag met draadloos internet willen gebruiken. De netgear router is correct aangesloten, maar nu pikt de laptop geen draadloos netwerk signaal op. Ben ik nog iets vergeten of moet iets anders? Mijn provider is planet.

Mvg Edo

en de dell heeft wel een draadloos netwerkkaartje ??

Hallo,

Ik heb laatst een dell xps 1530 laptop gekocht en zou hem graag met draadloos internet willen gebruiken. De netgear router is correct aangesloten, maar nu pikt de laptop geen draadloos netwerk signaal op. Ben ik nog iets vergeten of moet iets anders? Mijn provider is planet.

Mvg Edo

Netwerk schuifje omgehaald;)

Ik kom nu tegen dat de kaart uitgeschakelt staat, maa als ik op inschakelen klik dan gebeurd er niets.

Als ik inlog staat er gewoon de SSID naam, maar er staat nergens verborgen ofzo. Eronder staat de WPA beveiliging.

Ik kom nu tegen dat de kaart uitgeschakelt staat, maa als ik op inschakelen klik dan gebeurd er niets.

als u deze niet inschakeld is zal u nooit een netwerkje ontvangen, heb helaas geen ervaring met dell hoe deze aan te leggen; meestal is het een schuivertje aan de onderzijde of zijkant.

Bij Dell ook vaak een toetscombinatie, de Fn toets plus een andere, zie de handleiding!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan