draadloos netwerk xbox werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Heb sinds kort een nieuw modem van ziggo de cisco epc3212 maar nu heb ik problemen met mijn router.Alle lampjes die normaal eerst groen waren zijn nu ook groen maar ze knipperen aan en uit.Is dit normaal?
Ik keek ook films via de xbox draadloos maar dit kan nu ineens niet meer omdat de verbinding slechter is denk ik.
draadloos internet werkt wel goed.
Die films keek ik via windows media center.
ik krijg ook bijna geen contact tussen de xbox en de vaste pc die een kabel heeft naar de router.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

Laatst bewerkt:
dat is normaal dat die lampjes knipperen.
meschien dat de nieuwe modem nog een keer aan en uit moet(kan altijd) zo niet kan je je channel veranderen op je router.
(dit moet je een paar keer proberen tot je een goede verbinding hebt)

dat is normaal dat die lampjes knipperen.
meschien dat de nieuwe modem nog een keer aan en uit moet(kan altijd) zo niet kan je je channel veranderen op je router.
(dit moet je een paar keer proberen tot je een goede verbinding hebt)

Heb het een paar keer gedaan maar dit is niet de oplossing.
Heb ook de router gerieset maar dit helpt ook niet.
Zit er een firrewall op een router?
misschien als dat zo is dat er een poort niet voldoende open staat?

Beter leg je er gewoon een kabeltje neer (als dit mogelijk is), want xbox/playstation online met een router is niet super en gaat waarschijnlijk ook nooit beter werken dan met een kabel.

Heb sinds kort een nieuw modem van ziggo de cisco epc3212 maar nu heb ik problemen met mijn router.Alle lampjes die normaal eerst groen waren zijn nu ook groen maar ze knipperen aan en uit.Is dit normaal?
Ik keek ook films via de xbox draadloos maar dit kan nu ineens niet meer omdat de verbinding slechter is denk ik.
draadloos internet werkt wel goed.
Die films keek ik via windows media center.
ik krijg ook bijna geen contact tussen de xbox en de vaste pc die een kabel heeft naar de router.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

Beter leg je er gewoon een kabeltje neer (als dit mogelijk is), want xbox/playstation online met een router is niet super en gaat waarschijnlijk ook nooit beter werken dan met een kabel.

ga ik dat maar eens proberen.:rolleyes:

Jaa, zou ik echt doen als ik jouw was. Ik heb namelijk een playstation3 en had eerst ook draadloos internet met een router, maar dit werkte echt dramatisch. Heb me maar een kabeltje gekocht een half jaar geleden en nu werkt hij echt perfect.

Succes d'r mee!

beste koop je trouwens een Cat5e of Cat6 kabel, tenminste dacht dat die 2 de beste waren voor snel internet

beste koop je trouwens een Cat5e of Cat6 kabel, tenminste dacht dat die 2 de beste waren voor snel internet

Heb een andere router gekocht een sitecom 300N
deze kan het wel aan maar media center blijft problemen geven met films
muziek en tv kijken is geen probleem de verbinding is ook heel sterk.

MooiMooi, jmmr van mediacenter:S, maar het is mooi dat de rest het nu goed doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan