draadloos netwerk zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
he ik wil met mijn computer verbinding maken met een draadloos netwerk, maar hoe laat ik mijn computer zoeken naar draadloze netwerkverbindingen????
 
Ga is naar je netwerkomgeving, er is een Wizzard draadloos netwerk.

Staat links bovenin.
 
bijlage
 

Bijlagen

  • wizzard_draadloosnetwerk.jpg
    wizzard_draadloosnetwerk.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 100
ja als ik dan op netwerklocaties druk en dan draadloosnetwerk voor een huis of werk indruk moet ik hellemaal iets gaan instellen is dat goed want ik wil kontact maken met zoon ding die draadloos netwerk uitzend
 
dan heb ik geen oplossing, ben geen netwerk geek, en al helemaal niet draadloos :D :eek:
 
heeft iemand anders misschien nog een andere manier om contact te zoeken met draadloos netwerk???:eek: :)
 
ok ik heb gekeken:thumb:

En dat ding wat daar staat "verbonden" en "Jouw Netwerknaam" dat ding heb ik nodig, hoe kom ik daar dan??/?
 
Dat ding is je router, accespoint, verbinding van de buren of hotspot. :D
Heb je die zelf nog instelt, aangeschaft? (draadloze router oid).
Geplaatst door X11
Ga nu naar Configuratiescherm --> netwerkverbindingen.
Hier staat je draadloze adapter ook tussen als het goed is.
Dubbelklik hierop en kies voor netwerken.
Het volgende venster kom je dan tegen en als er nog meer netwerken in de buurt zijn staan er meerdere verbindingen
 
nee die heb ik niet ingesteld,

kan ik dan ook niet naar een draadloos netwerk zoeken???
 
Heb je wel een draadloze netwerkkaart in je PC, zo ja dan zie je die waarschijnlijk rechtonder staan. Als je hier met de rechtermuisknop op klikt zie je "draadloze netwerken zoeken" Kies die optie.
 
ooooo, ik weet niet of ik die heb...:rolleyes:

in ieder geval op mijn school hebben we dell laptops en daar hebben we ook een een draadloos netwerk en daar lijkt het net of het gewoon internet poortjes zijn, en daar kan je ook een netwerk kabel indoen
 
Dan zouden de netwerken als boven beschreven, zichtbaar moeten zijn.
Het zit er dik in dat er dan geen netwerken in de buurt zijn.

Verder kun je nog naar draadloze netwerken gaan zoeken met netstumbler (ook te lezen in de links die ik je gaf).
 
en is er niet een adnere manier om bij dat ding te komen waar al die verbindingen staan???:rolleyes:
 
Je moet een draadloze netwerkkaart hebben en een draadloos netwerk in de buurt, dan kan het, anders niet. :)
 
oke bedankt:thumb:,

maar ik kan dus niet in dat scherm komen als ik geen draadloze netwerk kaart heb:)
 
Geplaatst door halsangel
oke bedankt:thumb:,

maar ik kan dus niet in dat scherm komen als ik geen draadloze netwerk kaart heb:)
Nope :)

Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan