draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacoline

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Hoi,

Ik heb net een nieuwe laptop. Deze bezit een Wifikaart. Ik wil een netwerk maken met mijn pc thuis. Ik heb een adsl verbinding via het net (KPN). Als ik dit doet vraagt hij echter om de netwerknaam en netwerksleutel. Wie weet waar ik deze kan vinden op mijn pc?

Wanneer je een draadloze router hebt, dan heb jij die zelf op moeten geven om je draadloze netwerk te beveiligen.

Ik heb een draadloos netwerk ooit zelf geinstalleerd maar ik weet niet wat ik toen heb opggegeven. Waar kan ik dit terugvinden?

Gr Jacoline

ga naar de router toets bijvoorbeeld bij je internet explorder 192.168.1.1 of kijk wat je default gateway is en dat is je ip adres. Toets dan je wachtwoord in en kijk bij wireless security ofzo. Dat verschild van router. Kijk wat daar staat voor een code en schrijf het op en bewaar het. Toets dan de code op je draadloze pc

Hoi 'k ben geen computertechneut. Waar kan ik de router toets vinden?

klik op het internet icoontje waar je dus nu mijn bericht aan het typen ben dus het adres balk daar typ je die cijfers in en anders staat het in je handleiding beschreven.

Hoi ik ben er achter gekomen dat mijn eerste probleem is dat mijn geen draadloos netwerk herkent. Toen ik mijn laptop aandeed de aller eerste keer deed hij dat wel, echter nu niet meer. Ik heb de Wifikaart wel ingeschakeld staat. Wie weet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan