Draadloos netwerk????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Moguh,

Ik lees vaak bij laptops dat deze worden aangeboden met bluetooth voor een draadloos netwerk. Kun je ook een laptop met bleutooth gewoon aansluiten op kabel internet????? Of kun je hier alleen maar draadloos mee werken?????? En zit er in iedere laptop bleutooth?????? Hoor het graag.

Groet,
Reindert

Hoi,

Over het algemeen kan je met een notebook ook gewoon op een bedraad netwerk en tegenwoordig zit op elk notebook een optie voor draadloos.

Modag

bleutooth gebruiken voor een draadloos netwerk ....hoe wil je dat doen.
ik heb geen bleutooth in mijn laptop wel een draadloos netwerkkaartje.
en ja elke laptop heeft wel een rj45 aansluiting (utp) waarmee je deze kunt aansluiten op een bedraad netwerk.

Hoi,

Over het algemeen kan je met een notebook ook gewoon op een bedraad netwerk en tegenwoordig zit op elk notebook een optie voor draadloos.

Modag

Hoi Modag,

Ok, ik dacht als je een laptop koopt met bleutooth dat je dan alleen maar draadloos kon werken. Maar dat is gelukkig niet het geval:) Bedankt voor je snelle antwoord:) Ben weer goed geholpen en weer een stukje wijzer:thumb:

Groet,
Reindert

bleutooth gebruiken voor een draadloos netwerk ....hoe wil je dat doen.
ik heb geen bleutooth in mijn laptop wel een draadloos netwerkkaartje.
en ja elke laptop heeft wel een rj45 aansluiting (utp) waarmee je deze kunt aansluiten op een bedraad netwerk.

Ook bedankt voor je antwoord:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan