draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocrammetjeaapie

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
ik heb opnieuw Windows 7 geïnstalleerd op een medion laptop, nu kan mijn laptop de netwerken wel vinden, maar als ik dan het wachtwoord invul zegt hij dat deze fout is, ik heb hem helemaal goed overgenomen en aan het wachtwoord mankeert niks,
hoek kan ik dit probleem oplossen?

Wordt er daadwerkelijk weergegeven dat het wachtwoord verkeerd is of krijg je een andere foutmelding? Kan je met andere apparaten wel draadloos verbinden? Weet je zeker dat je niet een wachtwoord op je router hebt ingesteld in plaats van op het netwerk?

Je zegt dat je windows opnieuw geïnstalleerd hebt, heb je daarna ook de drivers geïnstalleerd?

er word weergeven dat het wachtwoord onjuist is, op mijn mobiel doet het draadloos netwerk het wel met hetzelfde wachtwoord.

ik heb geen idee hoe ik aan die drivers kan komen, dat kan het probleem zijn

Via de website van medion moet je die kunnen downloaden ;) Welke laptop heb je precies (typenummer), dan help ik je wel even zoeken naar de drivers ;)

Ow, ik zie dat de medion website ook op serienummer zoeken ondersteund, dat is natuurlijk het makkelijkste want dan heb je altijd de goede drivers. Kijk maar op de medion website en zoek je MSN nummer op (onderkant laptop) en vul dat op deze website in: medion.com

(Vista drivers laten zich over het algemeen prima installeren op windows 7)

ik kan mijn MSN nummer niet vinden, heb er al een aantal geprobeert die op de onderkant van mijn laptop staan, maar geen van allen werkt :confused:

oh ik heb hem al gevonden nu.. ik keek helemaal verkeerd, maar nu heb ik geen idee wat ik moet installeren?

Gewoon alle drivers installeren, dat is altijd aan te raden. Maar degene waar jij naar opzoek bent moet iets van WLAN of wireless in de naam hebben ;)

Volgens mij worden er ook drivers voor xp e.d. op de site genoemd, die hoef je niet te hebben, je moet de vista/windows 7 variant hebben.

Het is altijd aan te raden om de drivers te installeren wanneer je windows opnieuw geïnstalleerd hebt zodat je zeker weet dat alles het goed/goed werkt ;) Dus ja, alle drivers installeren kan nooit kwaad.

kan het ook zijn dat er bij het invullen van je wachtwoord misschien iets van pincode staat?
dat hebben veel nieuwe routers nu.

Arjan dit kan inderdaad ook het probleem zijn als het goed is staat er dan ook ergens dat je ook verbinding kan maken met het wachtwoord.
even nog voor de medion gebruiker, kijk ook even of je een x86 of x64 systeem hebt.
dit kan je zien bij start - rechter muisknop op computer - dan staat het daar.
als je systeem x64 is ook de x64 drivers installeren.

Groete Sjoerd

bedankt, ik kan nu weer draadloos netwerk gebruiken, hij doet het weer, nog 1 vraag:
mijn nieuw geinstallerde Windows 7 staat in het engels en ik zou deze graag in het Nederlands hebben, hoe doe ik dit?

dat kan alleen als je windows 7 enterprise of windows 7 ultimate hebt, zie ook deze link: klik

Wil je een Nederlandse windows? moet je een Nederlandse installatie hebben ;)

ik kan mijn MSN nummer niet vinden, heb er al een aantal geprobeert die op de onderkant van mijn laptop staan, maar geen van allen werkt :confused:

Hallo, wie helpt mij? Want kan echt het MSN-nummer niet vinden, staat echt niet achterop mijn Medion MD40100 laptop.
Ik moet een aantal drivers installeren, want degene van wie ik de laptop heb overgenomen, heeft er nieuwe Windows XP op gezet. Helaas werkt nu mijn draadloos netwerkkaart niet meer.

Groetjes! Help mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan