Draadloos netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hallo,

Computer van mijn dochter heeft voorheen draadloos gewerkt. Later via Eternetaansluitng . Nu is de computer verplaatst waar geen kabel aansluiting is. Computer vindt geen draadloos netwerk, terwijl ik met de laptop ernaast draadloos zit te werken. Ik weet dus dat het gewerkt heeft met deze computer en dat hier bereik is. Ik heb van alles geprobeerd, maar computer kan geen netwerken vinden. De naam van het draadloosnetwerk dat mijn laptop gebruikt kom ik ook tegen in de computer van mijn dochter, maar bij het zoeken vindt hij het niet. Ik ben niet zo handig hierin, kan iemand me helpen? :confused:

Staat je draadloze netwerkkaart wel ingeschakeld?
en je lankaartje kun je weer uitschakelen als je draadloos gaat..even checken dus..

Laatst bewerkt:
Draadloos netwerk

Misschien domme vraag, maar waar kan ik zien of de netwerkkaart aangesloten is?

Heb je vista?
start>configuratiescherm>netwerkcentrum>linker kolom>netwerkverbindingen beheren.
rechtermuis erop en in/uitschakelen..

Laatst bewerkt:
vrijwel hetzelfde toch zo ongeveer:
Start, configuratiescherm> Netwerkverbindingen.

Laatst bewerkt:
In de linkerkolom heb ik alleen keuze tussen: nieuwe verbinding maken, thuisnetwerk/bedrijfsnetwerk installeren, instellingen windows firewall wijzigen.

linker kolom was bij vista....jij hebt xp...

heb je bij netwerkverbindingen dit plaatje?

die 3 pictogrammetjes die in dit plaatje staan staat daar bij jouw je draadloos netwerkkaartje wel ingeschakeld of is die grijs??

NICxpinst3.JPG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan