Draadloos netwerkkaart veroorzaakt Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
295
Ik heb al een jaar een linksys wmp54gr in mij pc zitten. De afgelopen weken kreeg ik echter steeds vaker bsod's. Die gaven aan dat het aan het bestand wmp54grx86.sys(volgens mij was dit hem niet precies maar het er stond iig wmp54gr in) lag.

Dat is dus volgens mij de driver van mijn draadloos netwerkkaart. Ik heb de drivers al opnieuw geinstaleerd. Dit mocht echter niet helpen. Ik krijg de bsod's nog steeds.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
 
Ik heb al een jaar een linksys wmp54gr in mij pc zitten. De afgelopen weken kreeg ik echter steeds vaker bsod's. Die gaven aan dat het aan het bestand wmp54grx86.sys(volgens mij was dit hem niet precies maar het er stond iig wmp54gr in) lag.

Dat is dus volgens mij de driver van mijn draadloos netwerkkaart. Ik heb de drivers al opnieuw geinstaleerd. Dit mocht echter niet helpen. Ik krijg de bsod's nog steeds.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?


welk OS gebruik je en heb je de laatste driver voor je kaartje al gedownload?
 
Ik gebruik Vista 32 bit en er is maar één versie van de driver. Die op hun site staat is dezelfde als op de cd
 
Heb je wel eerst de drivers een keer volledig verwijderd?
 
Als je het bestand wat je linkt uitpakt, komen er 2 bestanden uit namelijk: "netr61.inf" en "netr61.sys"

Moeten deze 2 files in de system32 map geplakt worden waar ook de driver staat?
 
Als je het bestand wat je linkt uitpakt, komen er 2 bestanden uit namelijk: "netr61.inf" en "netr61.sys"

Moeten deze 2 files in de system32 map geplakt worden waar ook de driver staat?

je moet gaan naar stuurprogramma bijwerken in je hardwarevenster, dan moet je de optie kiezen dat je zelf aangeeft waar de software staat. blader naar de uitgepakte bestandsmap en klik op ok. dan gaat als het goed is de wizard zoeken en installeert de nieuwe driver vanzelf. het is btw een exefile, als je die gewoon dubbelklikt gaat een en ander volgens mij volledig automatisch
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan