draadloos-netwerkkaart word neit gevonden na in-uit pluggen van netwerkkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccovh

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
hallo.
ik heb in mijn huis 2 computers naast elkaar, 1 met draadloos internet, de andere bedraad.
allebij de computers waren verbonden met het internet.
we praten hier alleen over de draadloze computer.
de draadloze coputer heeft Windows 8.
de draadloze computer was iets aan het downloaden en ik werd ongeduldig. dus ik deed de kabel er in voor sneller internet. en ik stopte de draadloze verbinding
toen de kabel er in zat kon ik nog steeds draadloos netwerk kiezen. maar ik had de verbinding verbroken.
ik had na een tijdje de kabel er uit gehaald. toen kon ik weer draadloos internet gebruiken. en verbond ik ook weer met internet
daarna had ik door dat ik niet klaar was met downloaden dus toen deed ik de kabel er weer in, en sloot dus het draadloos internet weer af.
toen de download klaar was, speelde ik nog een korte tijd (circa. 30 minuten) battlefield.
tussen het spelen door besloot ik de kabel er uit te halen, in de hoop dat hij het draadloze netwerk weer zou oppakken.
dat deed hij helaas niet, dus sloot battlefield zichzelf af.
toen ik dus handmatig het draadloos netwerk wou instellen stond er geen lijstje meer met draadloos internet verbiinding.
toen ik naar hardware beheer ging stond mijn draadloos netwerk adapter er ook niet meer tussen.
als ik aan de achterkant van de computer kijk dan branden de lampjes van de draadloos netwerk adapter wel.
iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

Start sowieso eerst je pc opnieuw op. Dan worden alle drivers opnieuw geladen, waardoor de draadloze netwerkkaart misschien wel wordt herkent.

Probeer anders de drivers van de wifi kaart te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan