Draadloos netwerkt werkt niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:

Mijn draadloos netwerk werkt niet helemaal naar behoren. Waneer ik naar een draadloos netwerk zoek (met mijn laptop) zie ik wel mijn draadloze netwerk ertussen staan. De signaalsterkte is ook optimaal. Wanneer ik wil verbinden kan dit alleen niet. De laptop die ik voor deze laptop had kon wel verbinden. Ik heb alle instellingen van deze laptop in mijn huidige laptop gezet maar nog steeds werkt het niet. Op een andere laptop heb ik hetzelfde problem.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

@niekj,

Als je niet kunt verbinden en met een andere Laptop wel dan ligt het meestal aan de gekozen codering. Welke Windows gebruik je op de laptop waarmee je het wil proberen, en welke op de laptop waar het wel mee lukte.

Grts. René

Hoi,

Ik gebruik op mijn huidige laptop windows vista. op de vorige laptop was dit windows xp. maar ik heb nog een laptop die op xp draait en die maakt ook geen verbinding. De laptop die ik hiervoor had was wel een stuk ouder(van zo'n 6 jaar geleden).

Opgelost maar ander probleem

Hallo,

Ik heb het probleem intussen opgelost. Ik moest alleen het MAC-adres invoeren in mijn router. Hiermee was alles opgelost. Maar nu wil ik een draadloze verbinding maken met mijn Wii. De Wii geeft alleen aan dat mijn Acces point er niet is. Maar ik kan deze wel gewoon op mijn Laptop zien. En in de instellingen van de router staat ook dat het ssid gewoon uitgezonden wordt. Ik heb een Zyxel p600 series modem.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan