draadloos op laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
ik heb een sky laptop, hierop zit aan de voorkant een knopje, als ik die indruk word dat blauw licht, ik heb dit wel is op een anderen laptop ook gezien, en daar was dat voor draadloos internet. nu zou ik dat ook op mijn laptop willen hebben, maar wanneer ik die knop indruk krijg ikbij lanverbingen niks, geen extra lan.
ik denkdat ikde drivers er van nog moet installeren, maar dit heeft zo ver ik weet nooit gewerkt.

ik draai nu op windows xp pro. eerst op home. maar op windows xp home werkte dit nog niet eens (zoverikweer). nog niet alle drivers zijn goed geinstallerd, graphicedrivers. dat soort dingen.. krijg die nog niet goed. maar dit moet hier niks mee te maken hebben denkik

het is een skylaptop. verder weet ik er niks van wat voor type of zo. staat verder niks meer op de onderkant. is allemaal weg. staat niks meer op. alleen een wit stickertje. blanko:p.

blauwe lampje is dat niet van bleutooht.

?

er zit in dat blauwe knopje een plaatje een soort antenne met singjaal haakjes er naast

zoiets:
((¡))

Dit is het bleu tooth icoon
bleu.jpg

ja dat weet ik, maar dat is niet wat ik vraag.
het ziet er zo uit

(( ¡ ))

je zou eens met everest kunnen kijken wat er allemaal in de laptop zit.
alleen sky laptop geeft zo weinig informatie

apparaatbeheer?

Hoi,

Staat bij apparaateheer nergens iets tussen van wireless lan ofzo of soms ergens een geel uitroepteken of -vraagteken? Lijkt er anders wel op dat dit symbool van draadloos internet is.

Groeten,

Hoi,

Staat bij apparaateheer nergens iets tussen van wireless lan ofzo of soms ergens een geel uitroepteken of -vraagteken? Lijkt er anders wel op dat dit symbool van draadloos internet is.

Groeten,

dat dacht ik dus zelf ook, en heb ook al gekeken bij apparaatbeheer, en daar ook niks met uitroepteken of -vraagteken!! voor wireles lan. nee.
wel: Base System-apparaat, PCI-Modem, Videocontroller (AVG-compatible)....
alleen die met een ? en daar in een !. maar verder niks met draadloos lan.
ook niet als ik dat knopje aan/uit zet. komt er nog niks bij apparaatbeheer.

Netwerkverbindingen

Hoi,

Wat staat er bij 'start' - 'instellingen' - 'netwerkverbindingen'?
Kans is klein (dat je dit zelf niet hebt nagekeken) maar staat hier ook niks bij van 'draadloze netwerkverbinding' en dat deze soms softwarematig ergens is geblokkeerd?

Groeten,
Danny

zelf ben ik ook nog wel zo slim om daar te kijken, maar daar stond het ook niet bij.:eek:,

//Mordax..
groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan