draadloos printen HP Officejet 6110 all-in-one

• Onderwerp starter Onderwerp starter keesg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keesg

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
Hoi Forumleden,
Ik heb een printer gekregen hp officejet 6110, (hij is al wel enkele jaren oud) en die wil ik draadloos laten printen vanaf de laptop. Vanaf de desktop werkt het allemaal prima, maar daar zit een draadje tussen.
Ik heb ook de cd niet met de benodigde software, maar die heb ik op het internet gedownload. 2 keer maar liefst 1 x 135 mb de volledige met foto bewerkings prog erbij, en 1x 35 mb de noodzakelijke drivers en dergelijke.
Ik heb beide prog. geinsalleert (de een na de andernatuurlijk) maar geen van beide werkt draadloos.
Ik kan ook geen printer toevoegen via het configuratie scherm, mijn laptop ziet geen printer.
Oh ja, ik gebruik op zowel mijn laptop en desktop windows XP
Hoe kan ik dit oplossen??

Bedankt op voorhand,
Kees

Laatst bewerkt:
a. Eerst de printer delen vanaf de pc
b. Kijken of je de gedeelde printer ook kunt zien op de pc én op de laptop via bladeren op het (Microsoft) netwerk
c. Als Netwerkprinter toevoegen op de laptop (in dat proces bladeren naar de gedeelde printer van b.), dus niet als Lokale printer installeren.

Succes,

Tijs.

Bedankt Tijs Ik ga er mee aan de slag, en als het lukt hoor je het nog. En anders ook natuurlijk

Kees

Hoi Tijs,
Dank zij jouw tip kon ik in de goede richting zoeken.
En het probleem is opgelost, d.w.z. ik kan weer draadloos printen.
Bedankt,
Kees

@keesg: Fijn dat het je geholpen heeft. :)

Graag de vraag nu op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan