draadloos printen HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwstolte

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2006
Berichten
87
Hallo allemaal,
Mijn vader heeft bij ons thuis de printer verbonden met onze vast computer, de laptop en andere laptops in huis.
Nu is de vaste computer gecrasht, en kan ik niet meer printen vanaf mijn laptop, op de computer zelf kan ik wel gewoon printen.
iemand enig idee hoe het kan dat ik niet meer kan printen?
ik heb geprobeerd om de printer via configuratiescherm opnieuw toe te voegen maar misschien doe ik iets fout.

ps: voor de hand liggende vraag, waarom vraag je je vader niet?
mijn vader is een maand geleden overleden.

Gr Jan/willem
 
Koppel de printer aan de jouwe installeer de software die erbij zit, druk een testpagina af en als die dat doet.

Maar als nog gecondoleerd.
 
Hm, dus ik moet gewoon als ik het goed begrijp die printer aansluiten op mijn laptop?
en dan de cd ook daarop installeren?
maar dan maakt hij geen contact toch?
 
Jawel als je het via USB doet, want je had het eerst via de PC die gecrasht is had je hem gedeelt.Dan moet je hem daar vanaf halen of via de andere pc delen.
 
Laatst bewerkt:
da klopt

je moet gwn de usb-kabel van de printer in jouwn laptop stoppen dan staat er vast nieuw usb apparaat gevonden en dan moet je de software installeren je drukt een testpagina af of je lijnt je cardridges gwn nog een keer uit (kan hij best wel hebbe)

en gecondoleerd :p veel sterkte :)
 
Dan even delen als je hem wilt delen met anderen in het netwerk zodat die kunnen printen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan