Ik wil een draadloze multifunction/all-in-one printer aanschaffen en wil daarmee draadloos printen. Nu is het zo dat mijn computer (I-Mac) op zolder staat en het basisstation van mijn draadloze netwerk op de begane grond. Voor de computer werkt dat nog goed, maar ik vraag me af of dat voor een Wifi printer ook wel goed gaat, of dat die misschien een sterker signaal nodig heeft.
Een alternatief zou misschien een bluetooth printer kunnen zijn, maar ook daarbij heb ik twijfel of dat goed zal gaan werken. De printer komt namelijk net als de computer op zolder te staan, maar wel in een andere kamer, waardoor de afstand tussen de computer en de printer ongeveer 7 meter zal zijn en er bovendien een muurtje tussen staat.
Wie kan mij adviseren wat ik het beste kan doen?
Joris
Een alternatief zou misschien een bluetooth printer kunnen zijn, maar ook daarbij heb ik twijfel of dat goed zal gaan werken. De printer komt namelijk net als de computer op zolder te staan, maar wel in een andere kamer, waardoor de afstand tussen de computer en de printer ongeveer 7 meter zal zijn en er bovendien een muurtje tussen staat.
Wie kan mij adviseren wat ik het beste kan doen?
Joris