Draadloos printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evandenbroek

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Ik ben in het bezit van een iMac (OS X, versie 10.4.8) en heb daarop aangesloten een HP Deskjet 3650 (USB).
Via een Access Point heb ik draadloze verbinding met een laptop ASUS (Windows XP) op een andere locatie in mijn woning.
Bestaat de mogelijkheid om vanaf de laptop te printen via de printer aangesloten op de iMac en zo ja, welke acties moet ik dan uitvoeren?
Ik heb al allerlei internetsites bekeken en daaruit blijkt dat het moet kunnen, maar nergens worden de juiste handelingen daartoe aangegeven, althans zo heb ik geconstateerd (niets werkte tot op heden).

Ja dat kan. Maar hoe ik het gedaan heb?? hiervoor moet ik diep graven in mijn geheugen. Hoe het op een Mac werkt weet ik niet maar probeer bij je eigenschappen van je printer te komen. Kijk of hier een tabblad Delen bij staat (mijn Canon heeft dat wel) hier heb je de keuze "Printer delen". Kijk eerst maar eens of dat werkt.

Helaas, allemaal al uitgebrobeerd (windows en printer delen op de Mac ingesteld, etc), maar dat werkt allemaal niet!

Ja, maar bij gaat het overigens om de koppeling:
iMac met gekoppelde printer
Windows pc (draadloos gekoppeld aan iMac t.b.v. Internet- en e-mailfunctie)

Ik wil dus die Windows printopdrachten geven, die op de printer gekoppeld aan de iMac worden verwerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan