draadloos probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjetop

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
ik heb een vraagje
heb een laptop van fuiji siemens een amilo 1538 zat eerst xp op maar heb later vista er op gezet, maar nu wou ik gister xp er weer op zetten, maar nu krijg ik geen draadloos netwerk meer. (heeft het voorheen altijd gedaan) ik heb GEEN idee hoe ik het voor elkaar krijg kan iemand mij helpen.

mvg Gert

Tja, dat is een kwestie van Windows en daarna de mobodrivers installeren. Aangezien je een laptop hebt, zal deze wel wifi hebben en dús zijn de mobo drivers cruciaal.

Simpelweg de CD / DVD met de moederborddrivers in de lade doen en installeren. Je hebt Vista geïnstalleerd en je weet niet wat moederborddrivers zijn? Dan wens ik je heel veel sterkte.

zeg dan moederbord drivers haha:P
maar nu staat er zeg maar xp op , maar de verbindg opzette lukt niet.
ik krijg die wlan driver niet goed geinstalleerd en als dat wel lukt staat er bij netwerkverbinding dat die uitgeschakeld is

de drivers zijn voor xp, omdat het orgineel ook xp opzat, maar heb er ooit is vista opgezet en toen kon ik gewoon bij aparaatbeheer hardware installeren en dan die wlan driver kiezen en dan deed die het zo, maar het probleem is dat ik die cd van vista kwijt ben dus moet ik xp gebruiken , maar ik krijg het niet voor elkaar

Zoals ik al schreef, volhouden!

De hardware in apparaatbeheer verwijderen (deïnstalleren) en daarna de pc opnieuw opstarten wil soms heel verhelderend werken.

ik heb alles geprobeerd ,maar als ik de hardware van de wlan heb geinstalleerd staat er bij internetverbindgen lan verbinding niet beschikbaar (uitgeschakeld) geen verbinding met firewall weet jy wat ik hier aan kan doen?

Lan verbinding is wat anders dan Wlan. Als je LAN verbinding wil moet je daar kiezen voor inschakelen.

neej maar ik heb zeg maar die driver van wlan geinstalleerd en dan is er niks aan de hand, maar dan staat er bij internetverbindgen van dradloos netwerkverbinding niet verbonden met firewall waar licht het dan aan aan firewall ofzo

vind gewoon raar ,want hij heeft altijd goed gedaan
en nu in 1x ziet hij geen draadloze netwerken meer

Wie kan me alsjeblieft helpen heb een fuiji siemens amilo 1538 had vista erop draadloos internet werkte perfect nu heb ik xp erop gezet , maar nu kan ik niet meer draadloos internetten.
Er staat bij draadloze verbinding niet verbonden met firewall?
Wat kan ik hier aan doen??????

Draadloos / firewall probleem

Wie kan me alsjeblieft helpen heb een fuiji siemens amilo 1538 had vista erop draadloos internet werkte perfect nu heb ik xp erop gezet , maar nu kan ik niet meer draadloos internetten.
Er staat bij draadloze verbinding niet verbonden met firewall?
Wat kan ik hier aan doen??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan