draadloos probleempje!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
205
ik heb al een lange tijd een draadloze internet verbinding, maar bij elke start geeft windows een melding dat er een 'netwerkcontroller' is gevonden... oftewel ik heb geen internet :confused: ... na een start vind hij alles en is een draadloze internet verbinding tot stand gebracht :thumb: ... maar als je snel iets op de computer wilt opzoeken is dat heel irritant... ik heb een tijdje gedacht dat het niet zo'n probleem was, maar nu dacht ik dat ik er toch maar een keer bericht (met een antwoord terug) moest schrijven!!!

alvast bedankt voor de goede antwoorden,

jordy

(het internet is niet met de cd-rom geinstalleerd maar met de programma's van windows, de netwerk controller (van sitecom) wel!!!)
 
Als het een insteekkaartje is (zo'n borstzak-formaat insteekkaartje voor de laptop) is dat volgens mij volstrekt normaal. Ook denk ik dat het normaal is als het een USB draadloze netwerkkaart betreft. Dat zijn namelijk allebei 'externe' typen apparaten.

Als het een ingebouwde draadloze netwerkkaart is in een desktop-pc is het volgens mij niet normaal, maar heb ik helaas geen verklaring voor waarom Windows dat apparaat telkens weer opnieuw vindt.

Tijs.
 
Usb netwerkstick?

Stick erin en wachten tot het ding het doet. Dan via "hardware" de installatie ongedaan maken. Stick eruit, pc herstarten en stick er weer in. Zodra XP de stick wil installeren wordt er waarschijnlijk om de cd met drivers gevraagt, doe die in je speler en laat XP zn gang gaan.

Pc herstarten met de stick in je usb poort.

Wat nog wel eens wil helpen (was in mijn geval ook zo) is om dus alleen de drivers te installeren en niet de meegeleverde software. Dit voorkwam bij mijn Sweex stick gelijksoortige problemen.

De afstelling van je stick regel je verder via start>instellingen>netwerkverbindingen.

Suc6
 
ehhh...

het is een een gewone computer... dus als iemand nog tips heeft???!?!?!!?!

met service pack 2, ik weet niet of dat nog uitmaakt...

jordy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan