draadloos probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

andy1

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
40
hoi mensen ik heb een vraagje

mij vader heeft vandaag een bericht gekregen dat zijn draadloos internet maar nouw vraag ik me af moet ik inloggen als ik verbinding ga maken in neem aan van wel maar waar kan ik dan dat wachtwoord vandaan halen
 
Probeer eens ietsje duidelijker te zijn. Wat voor bericht kreeg je vader?
 
dat zijn internet aan is gesloten maar mij vraag is voor al dat ik moet inloggen op de draadlozen router neem ik aan en die is volgens mij standaard al meteen beveiligt toch
 
Ligt er helemaal aan, Lang niet altijd

Pak de handleiding van de router erbij en je kunt hem configureren naar je eigen smaak. Indien een installateur hem heeft geplaatst moet je even aan je vader vragen of die iets achter heeft gelaten aangegevens.
 
Laatst bewerkt:
maar als hij al beveiligt is welke wachtwoord moet ik dan gebruiken

de

klantcode

klantcodewachtwoord
of
wachtwoord
 
moet je eerst meer gegevens geven bij welke provider zit tie
wat voor draadloos router heeft tie
 
provider is telford

maar welke type router die heef twete ik niet die was bij gelevert
 
Pak de handleiding van de router erbij en je kunt hem configureren naar je eigen smaak.
Ik vul dit gewoon aan met Pak ook alle gegevens van telfort erbij....

daar staat alles in wat je moet weten.
 
Telfort

Ik vul dit gewoon aan met Pak ook alle gegevens van telfort erbij....

daar staat alles in wat je moet weten.

Kun je mij misschien vertellen welke gegevens dat zijn? Ik had nl.Tiscali als provider en die is nu door Telfort overgenomen en mis de nodige gegevens.Probeer de Linksys wireless router te installeren maar er worden vragen gesteld over Hostname, Domainname, vast IP adres al dan niet enz. en ik ben een nitwit op dat gebied en heb geen idee wat ik daar in moet vullen. :confused: Schiet niet op dus. Ook de tel. helpdesk van Telfort heeft me al 20 minuten armer gemaakt zonder één antwoord.
Vast bedankt.
Sophie 17211
 
Laatst bewerkt:
Bij het afsluiten van een internet abbonement krijg je altijd een brief met de inloggegevens.

Als het goed is zit er bij je router een cd met een wizzard er op, volg daar de stappen van.

Probeer anders de router te bereiken via 192.168.1.1 en kijk of daar een wizzard staat.

Anders idd ff kijken op de link van beun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan