draadloos router achter router

Status
Niet open voor verdere reacties.

afgafg

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Berichten
42
ik heb een tp link WR642G draadloos router achter een zyxel router P-2602H-D1A.
ik krijg wel verbinding (ook draadloos) met tp link maar ik krijg geen ip adres toegewezen en kan dus niet internetten.
 
ik heb een tp link WR642G draadloos router achter een zyxel router P-2602H-D1A.
ik krijg wel verbinding (ook draadloos) met tp link maar ik krijg geen ip adres toegewezen en kan dus niet internetten.

Komt waarschijnlijk omdat DHCP in beide routers staat ingeschakeld. Schakel DHCP in de TP Link uit en het zou moeten werken.
 
Komt waarschijnlijk omdat DHCP in beide routers staat ingeschakeld. Schakel DHCP in de TP Link uit en het zou moeten werken.

uitgezet maar nu staat er beperkt of geen verbinding
via netwerkkabel en ook draadloos
 
Laatst bewerkt:
Als eerste kan je het beste de router weer resetten naar de standaard waarden. (dmv resetknop).
Dan sluit je de tp link met draad aan op je pc. inloggen op de router.. daar zet je dhcp uit. Je geeft de router een vast ip adres (bijvoorbeeld 10.0.0.200).
Je hangt je router met een lan poort (dus niet de wan poort) aan op je zyxel.
pc opnieuw opstarten
En klaar ben je.
 
Als eerste kan je het beste de router weer resetten naar de standaard waarden. (dmv resetknop).
Dan sluit je de tp link met draad aan op je pc. inloggen op de router.. daar zet je dhcp uit. Je geeft de router een vast ip adres (bijvoorbeeld 10.0.0.200).
Je hangt je router met een lan poort (dus niet de wan poort) aan op je zyxel.
pc opnieuw opstarten
En klaar ben je.

hierna alles gewoon zoals normaal aansluiten toch?
 
Kijk eers even of die het zo doet. Wat bedoel je met normaal?
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je? Als hij werkt dan is je pc er toch op aangesloten. Kan je nu ook al draadloos?
 
Hoe bedoel je? Als hij werkt dan is je pc er toch op aangesloten. Kan je nu ook al draadloos?

ik kan wel draadloos en dat is wat doet maar als ik mijn pc netwerk kabel erop aansluit (LAN2) dan komt er zo'n ballon met erin beperkte of geen verbinding..:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan