Draadloos router jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo

ik wil een router aanschaffen draadloos
maar nu begreep ik dat

access point verplicht is voor draadloos internet als je het als router wil gebruiken klopt dit?

en wireless = gewoon draadloos?

en welke router hebben jullie en werkt het goed?

mvg tim

veel accespoints zijn tevens routers. ik heb het goedkoopste van het goedkoopste (sweex) en het werkt prima! accespoint en 4-poorts router in 1. en draadloos is bij elk accespoint hetzelfde, je hebt alleen verschil in snelheid en dus prijs.

Geplaatst door erbicom
veel accespoints zijn tevens routers. ik heb het goedkoopste van het goedkoopste (sweex) en het werkt prima! accespoint en 4-poorts router in 1. en draadloos is bij elk accespoint hetzelfde, je hebt alleen verschil in snelheid en dus prijs.

sweex heb ik nu maar werkt niet goed internet valt steeds weg krijg er een punt hoofd van:D

MVG Tim

toch bedankt voor je mening!

Geplaatst door gebruiker56
Hallo

ik wil een router aanschaffen draadloos
maar nu begreep ik dat

access point verplicht is voor draadloos internet als je het als router wil gebruiken klopt dit?

en wireless = gewoon draadloos?

en welke router hebben jullie en werkt het goed?

mvg tim

Wil je een draadloze router aanschaffen met of zonder ingebouwde modem (adsl,kabel) en eentje die je ook als acces point kan instellen ?

Het beste is een all in one te kopen bijv een Speedtouch met daarbij een draadloze netwerkkaart (geen usb spul).Voorbeelden zijn de Speedtouch 570/580

Geplaatst door upsidaisy

Wil je een draadloze router aanschaffen met of zonder ingebouwde modem (adsl,kabel) en eentje die je ook als acces point kan instellen ?

Het beste is een all in one te kopen bijv een Speedtouch met daarbij een draadloze netwerkkaart (geen usb spul).Voorbeelden zijn de Speedtouch 570/580

Hoi,

ja draadloos, maar een access point zit toch altijd al in een router maar die heb ik denk ik wel nodig waarvoor precies weet ik niet.

weet u of de speedtouch goed werkt? en hoe duur deze is?

MVG Tim

Als je iets wil dan zou je een all in one kunnen overwegen en dat is een ethernetmodem (modem/router) met een ingebouwd acces point.Dit heb je nodig om evt draadloos te gaan werken.

Merken en prijzen zijn oa te vinden op www.wifi.nl of www.routershop.nl

Speedtouch 570/580 is een merk,maar er zijn er meer.
Ieder heeft zo zijn voorkeur.

Hoi,

ja maar oke iedereen heeft een andere smaak

maar heeft een een (draadloos) router zoja welk merk en werkt het fijn?

en welke merken raad je af

ik ben er achter gekomen dat ik zelf sweex niet fijn vindt werken.

MVG Tim

Ik heb een Linksys wireless router, erg makkelijk in te stellen en altijd verbinding. Ik kan je de Linksys WRT54G dus aanbevelen.

Geplaatst door miem
Ik heb een Linksys wireless router, erg makkelijk in te stellen en altijd verbinding. Ik kan je de Linksys WRT54G dus aanbevelen.

Hoi,

dit is ook een access point neem ik aan?
en wordt de access point meegeleverd?
want ik zag dat hij bij één winkel er bij de ene wel en bij de andere niet bij zat.

MVG Tim

De Speedtouch 570 is een goed produkt.Het is een ethernetmodem voor draadloos internetten en heeft een Acces Point in zich.Je kunt ook met netwerkkabel werken.
De 580 is ook goed maar er zijn toch wel wat storingen.Linksys is ook een goed produkt.Zo zijn er meer.Sweex is idd nou niet geweldig maar ook daar zullen mensen prma ervaringen hebben.
Kijk ook even bij je provider of zij di produkt ondersteunen.

Hoi,

weet u waar ik dit kan vinden op planet?

MVG Tim

want waarschijnlijk ondersteun planet geen sweex heb ik nu en werkt niet lekker

MVG Tim

Geplaatst door upsidaisy
Hier staat het:

http://www.planet.nl/planet/show/id=922911/sc=cdcdce#top

Planet is al bij de 580 maar je zou even kunnen mailen en ik denk dat de 570 ook geen probleem is.Ik ken genoeg mensen die probleemloos met de 570 via Planet werken.

Overigens zou je Sweex ook gewoon moeten werken !

Dankjewel, maar ik kan hier niet zien wat planet ondersteund dit is trouwens ook een tekening zonder router er tussen.

MVG Tim

Kijk even midden op de bladzijde.Daar staat een link naar modempagina.als je daar even op zou willen drukken ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan