Draadloos Speedtouch 580 router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siavosh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Beste helpmij leden,

Thuis voor mijn gemone PC gebuik ik al lang een draadloos speedtouch 580 THOMSON router waardoor op eerste verdieping kan ik via mijn USB-modem draadloos internetten. Mijn usb-modem heeft haar eigen software welke apart moest geinstalleed worden. Router en usb-modem komen allebei van KPN vandaan. Op achterzijde van de router staan een WEP, een WPA en andere code. De WEP en WPA codes zijn identiek. tijdens de installatie van mijn draadloos internet moet die laatste code intoetsen. En momenteel deze combinatie werkt nog steeds.
Sinds kort heb ik een Toshiba laptop gekocht met WIFI voor draadloos internet. Met mijn laptop kan ik niet draadloos internetten. Als ik mijn laptop laat zoeken naar de beschikbare draardloos verbindingen. Hij vindt mijn netwerk WEL maar hij vraagt naar de beveiliging code. Wanneer ik die hetzelfde code intoets zegt hij dat de code onjuist is. Terwijl mijn oude PC nog steeds via draadloos verbinding werkt. Hij vindt de WEP en WPA ook onjuist. Ik heb geen andere optie. Dat begint vervelend te worden!

Weet hier misschien iemand een oplossing voor?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan