Draadloos Switch, Livebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

edelsite

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Vraagje,

Ik heb internet van Online
Achter de lifebox heb ik een switch staan, merk switch Sweex SW001,

Nu wil ik graag draadloos internetten op een laptop, maar de huidige 4 computers wil ik gewoon via de utp kabel laten lopen,

Kan ik achter de switch een draadloze switch zetten of iets anders
( weet niet of er een draadloze switch bestaat)
Of kan ik dit anders oplossen,

Ik weet een andere mogelijkheid een draadloos pakket aanschaffen via online, maar dit kost weer 3 euro pm extra en online verdient al genoeg,

Wie weet een goede oplossing?
Alvast bedankt,

Een draadloze router kopen ;), die kan je sweex vervangen en dan heb je 4 pc's via de UTP en de router zendt ook draadloos internet uit ;). Voila

Een draadloze router kopen ;), die kan je sweex vervangen en dan heb je 4 pc's via de UTP en de router zendt ook draadloos internet uit ;). Voila

Bedankt maar dit kan niet,

De lifebox is een router en een router kun je niet achter een router zetten,
Ik weet dat dit wel mogelijk is om bepaalde instellingen uit te zetten maar dit vindt ik ingewikkeld,

Er moet toch een makkelijke manier zijn,
Ik heb iets gelezen van een draadloos access point, maar of dit werkt weet ik niet

Ik heb zelf een livebox ;), achter de livebox heb ik een router zonder iets ingesteld te hebben volgens mij werkt hij gelijk achter de livebox ;) en daarachter een Draadloze router ;). Dus het kan zeker te weten wel. En ja er bestaan accespoints maar die zijn meestal veel prijziger als een router ;).

Ik heb zelf een livebox ;), achter de livebox heb ik een router zonder iets ingesteld te hebben volgens mij werkt hij gelijk achter de livebox ;) en daarachter een Draadloze router ;). Dus het kan zeker te weten wel. En ja er bestaan accespoints maar die zijn meestal veel prijziger als een router ;).

Er zij accespoint te koop voor ongeveer 60 euro, lijkt mij niet zo duur,
Maar zou het ook werken met een acces point?

Als ik het goed heb, is een accespoint er voor bedoelt om van draad om te zetten in draadloos internet daar heb ik verder niet echt verstand van. Dan zou je even moeten googlen. Ik denk dat het ook zou lukken ja met een accespoint.

Heb even verder onderzoek gedaan en ja het lukt met een acces point

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan