Draadloos TELEFOON modem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambouzi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Bestaan ze? Draadloze TELEFOON modems? Dus niet ISDN, maar gewoon analoog!?

Mijn vader heeft een Laptop en internet niet zo veel, maar kijkt wel naar de e-mail. Hij moet dus altijd de laptop aansluiten. Ook als ie lekker in de zon buiten zit.

Vandaar de vraag. Bestaan ze? Zo ja welk merk en waar? Ik kan het niet vinden.:confused:

Dank!

Vr. Gr.
Remco
Almere

Eeen draadloze router of accespoint zijn wel te koop.
Maar echt een modem die verbonden is met een telefoon nee die heb ik nog nooit gezien.
Hoe hebben jullie nu internet, adsl kabel of echt nog een "ouderwetse telefoon aansluiting" met een 56K modem.
Zijn er meer computers thuis met een internet verbinding.

Dank voor je reactie Puppie, :thumb:
Sorry dat IK zo laat reageer...maarja,vakantie....

Ik zelf zit via de kabel op internet, daar zijn zat draadloze routers en zo voor, maar mijn vader zit in frankrijk met een 56k modem via de telefoon aan het w.w.w. Maar hij heeft een laptop. Als hij nou nog een andere oude PC had gehad, dan zou het kunnen, door een wifi kaartje in de PC te bouwen en vervolgens met het 56k modem die dan gedeeld wordt in te bellen. Dat geeft weer 2 problemen, da PC moet altijd aan staan, en je kan niet controleren of de verbinding tot stand komt.

Waar mijn vader zit in frankrijk is geen kabel en ADSL is onmogelijk. Ze zitten ergens in niemandsland...vandaar.

Ik heb ook nog nooit gehoord van zo'n draadloos 56k modem of zo. Maarja het kan nooit kwaad om eens te informeren.

Dank...als er nog iemand is die tips heeft....graag!:(

Rambouzi.
Almere

internet via de satteliet is ook nog een optie.
kost wel iets maar daar kun je het www voor aflopen.

:rolleyes: Hm...tja.
Ik denk niet dat mijn vader dat er voor over heeft. Aansluit kosten zit zo ergens tussen de 1000 en 3000 eurotjes en het abb. is vanaf € 112.= met zeer beperkt data gebruik....helaas geen optie voor mijn vader. :(

Hij hebruikt het eigenlijk alleen voor wat e-mail en zo nu en dan wat internet. Hij is geen surf-slafe zoals ik....:cool:

Ik zit al te denken om een oude draadloze telefoon om te bouwen of zo..:confused:

Toch bedankt voor de tip, ik had er nog niet aan gedacht....

Gr.
Remco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan