Draadloos toetsenbord gekocht bij de kringloop: werkt niet zonder ontvanger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
362
Ik heb een draadloos toetsenbord gekocht bij de kringloopwinkel, maar hij doet het niet.
Klopt het dat er een ontvanger bij moet zitten, anders doet ie 't niet?
Die zat er nl. niet bij.:rolleyes:
 
Bedankt voor je antwoord.
Wat een sukkels daar....wist IK veel....:cool:
Hoewel, nu ik het weet...is 't wel logisch dat ie er bij zou moeten zitten.:p
Ik heb nog expliciet gevraagd of het toetsenbord getest was....
Die zullen ze dan wel getest hebben na er alleen goeie batterijen erin te stoppen??:rolleyes:

Nou heb ik al wel een dergelijke ontvanger voor mijn draadloze muis (ander merk).
Maar die zal ik wel niet tegelijkertijd voor het toetsenbord kunnen gebruiken, neem ik aan?
 
Graag even een duidelijk en niet een dergelijk cryptisch antwoord op mijn laatste vraag.
Dit antwoord is nl. (kleine kans) wellicht voor andere uitleg vatbaar.

EDIT: kun je ook losse universele ontvangers kopen? Die overal mee werken?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. :cool:
Graag bij voorkeur zoveel mogelijk voor één uitleg vatbare antwoorden.
De gemiddelde leek wordt op internet op honderduizenden sites al genoeg geconfronteerd met een niet-aflatende stroom -meestal ook nog eens volstrekt onbegrijpelijke Engelstalige-ontwerperstaalbagger, ipv eenvoudige gebruikerstaal.


NB: geldt je nee ook voor de extra vraag (zie edit)?
 

Welk deel van mijn antwoord snap je niet?

Het is toch duidelijk. Je koopt een half apparaat in een dumpzaak en verwacht dan dat het werkt. NEE dus
En universele ontvangers zijn er niet dus NEE dus

En voor 35 eurootjes koop je een simpel draadloos werkend keyboard met ontvanger. Als er al losse ontvangers zouden zijn dan zullen die niet eens goedkoper zijn.

Ron
 
Welk deel van mijn antwoord snap je niet?
Je antwoord was, kennelijk ten bate van iets in je eigen persoonlijkheid, nodeloos cryptisch.

Het is toch duidelijk. Je koopt een half apparaat in een dumpzaak en verwacht dan dat het werkt. NEE dus
Zoals je uit mijn vraag op zou hebben kunnen maken, was ik mij daar niet bewust van.
Dus is je invulling nodeloos vervelend.
En universele ontvangers zijn er niet dus NEE dus
Voor iemand die zich nogal lijkt voor te staan op -zo te merken volgens hemzelf dan-voor iedereen toch vanzelfsprekende kennis moet ik je tegenspreken: die zijn er wel, heb ik mij ondertussen door iemand van en computerwinkel, een deskundige dus, laten voorlichten.

En voor 35 eurootjes koop je een simpel draadloos werkend keyboard met ontvanger. Als er al losse ontvangers zouden zijn dan zullen die niet eens goedkoper zijn.

Ron
Dat klopt, weet ik inmiddels. Maar denk je nou werkelijk, dat ik zo een apparaat koop, als ik voor anderhalf eurootje bij de kringloop klaar ben (inmiddels de draadloze van 3,50 euro ingeruild daarvoor) met een goed werkend draadvol toetsenbord?
Misschien toch iets meer inlevend in de vraag leren lezen: ik wist niet dat er een ontvanger bij dat draadloze toetsenbord moest zitten, anders hadik dat ding natuurlijk nooit gekocht.
Misschien kan de moderatie er in 't vervolg op letten, dat het nodeloos vervelend gedrag jegens een vraagsteller is, antwoorden te voorzien van dergelijke idioot grote gekleurde letters, om hiermee het eigen misprijzen en in logisch verband daarmee de kennelijk zelfbeleefde kennissuperioriteit uit te menen moeten drukken. Ik ken genoeg fora, waar zoiets reglementair niet op prijs wordt gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, per ongeluk dubbel gepost.
Tekst verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan