Draadloos Toetsenbord+Muis wilt niet verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roald123

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Hallo,

ik ben hier net lid geworden
en ik doe zelf een ICT opleiding maar hier kom ik toch echt niet uit,

ik heb een fujitsu siemens amilo laptop met windows 7,
en vandaag heb ik een trust deskset 4700R gekocht
daar zitten in:
muis, toetsenbord, usb ontvanger

ik heb de handleiding gevolgt maar er gebeurd helemaal niksmaarja los daarvan er branden ook helemaal geen lichtjes(ik heb gewoon de standaard batterijen erin gedaan die ik erbij kreeg die zaten nog in verpakking.

ik heb google omgespit en verschillende fora gelezen maar helaas niks
ik hoop dat ik hier wat informatie kan vinden,

Met Vriendelijke Groet,
Roald

Welkom op Helpmij :)

Je krijgt ook helemaal geen melding/geluid dat het draadloos setje is aangesloten? Je kan, indien mogelijk, het op een andere computer proberen en anders zou ik gewoon terug naar de winkel gaan om een nieuwe te krijgen.

nja het usb ontvanger zet ik erin dan zie ik dat er onbekende hardware dan paar seconden later van hardware succesvol geinstalleerd en klaar voor gebruik

alleen het gebruik wilt niet echt lukken en betreft toetsenbord en muis zie ik niks dat er verbinding komt of dergelijke

De handleiding zegt duidelijk dat je ook nog software moet installeren. Dat al gedaan?

PS: Bij de muis moet je opletten dat de beide + polen van de batterijtjes naar dezelfde kant wijzen, dus niet in tegengestelde richting...

Succes,

Tijs.

De handleiding zegt duidelijk dat je ook nog software moet installeren. Dat al gedaan?

PS: Bij de muis moet je opletten dat de beide + polen van de batterijtjes naar dezelfde kant wijzen, dus niet in tegengestelde richting...

Succes,

Tijs.

ja dat heb ik helaas ook al gedaan! toch bedankt voor de hulp hopen dat er iemand anders nog iets heeft:D

Begrijp ik nou goed dat je een draadloos toetsenbord hebt gekocht voor een LAPTOP?
Zat er een CDtje bij met software en drivers en heb je die geïnstalleerd?
Moet het toetsenbord van de laptop niet uitgeschakeld worden?
Is het niet iets stoms...ergens een schakelaartje omzetten of zo?
Hoe ziet je USB-ontvanger er uit in Apparaatbeheer, geen gele tekens?
Als die er goed uit ziet, dan toch driver weggooien en nieuwe ophalen bij Trust en installeren. Op CD worden weleens verouderde drivers meegeleverd....:rolleyes:
Ach...ik verzin zo maar wat.....:)

ik heb dat allemaal al bekeken maar helaas niks:(
en ja voor en laptop en hoe kan ik een toetsenbord van me laptop uitschakelen?
Groetjes,

Ik heb dat allemaal al bekeken maar helaas niks
Nounounou...en het weer is ook al zo somber. :confused: Maar als je alle suggesties hierboven serieus, consciëntieus, nauwgezet en exact hebt afgewerkt...,tja..dan rest maar één ding, KLIKO:D
Het toetsenbord van de laptop uitschakelen is misschien niet eens nodig. Als er hier geen suggesties meer komen, kun je het nog aan de FAQman van Computeridee vragen, da's een techneut die misschien weet hoe je het register moet aanpassen. Succes en sterkte!;)

Meteen in de kliko gooien zou ik niet doen, toetsenbord is pas 2 dagen geleden gekocht...

@Roald123
Als je zeker weet dat je de schakelaar van de muis op ON hebt gezet en de batterijen zitten er goed in, lijkt het toch aan de muis en toetsenbord te liggen. Volgens de computer is de software namelijk goed geïnstalleerd.
Je kan nog proberen de dpi-knop 5 seconden ingedrukt te houden, zodat het het batterij-lampje 3 seconden brandt om te kijken of de muis sowieso nog wel werkt.
En anders gewoon terug naar de winkel brengen, daar heb je goed recht op :)

ja ik ben er gister mee naar de winkel gegaan en ze zeiden dat het waarschijnlijk een fout is in het toetsenbord/muis dus ik heb gewoon netjes een nieuwe gekregen en die doet het gewoon

(sorrie voor het laat reageren)

probleem opgelost..:)

en heel erg bedankt voor jullie hulp en moeite!:D

Laatst bewerkt:
Dat is mooi :) Zou je nog wel de status van deze vraag op opgelost willen zetten door rechtsonder deze pagina op "vraag is opgelost" te klikken? Alvast bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan