draadloos toetsenbord werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

waney123

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo,

Ik heb een nieuw ACER E700 desktop gekocht met een draadloos muis en toetsenbord.
Eerst werkte mijn toetsenbord gewoon maar nu ineens niet meer .
Mijn muis werkt gewoon goed.
Ik heb nieuw aa batterijen er in gedaan, op connect gedrukt en op de acer stick de knop gedrukt maar toetsenbord werkte gewoon niet.
Ik heb voorlopig mijn oude toetsenbord gebruikt maar ook de instelling van de toetsenbord is raar. voor sommige tekensmoet ik andere toetsen gebruiken, dit was met de draadloos ook al zo.
Kunnen jullie mij helpen, ik vind de Acer helpdesk heel slecht, weet niet eens wat een communicatiestick is en weet niet wat mijn vierkante boxje met 1 en 2 erop doet.Heb een lang snoerbij gekregen.Mijnvermoeden is dat dit voor de mediacenter is en voor FM-AM of TV ontvangst.

Vast bedankt

Hoi,

Waarom deze vraag hier ..... ?!
Je hebt kennelijk gewoon garantie.
Ga met de hele draadloze desktophandel naar de leverancier en laat het nakijken ..... toch?

Nu ja, er zijn gewoon weinig tips te geven, het klinkt helaas erg naar een defect in je toetsenbord. Je hebt zo te lezen alles gedaan wat je had moeten doen.
Ik zou ook gewoon even een bezoekje plegen aan de winkel en desnoods garantie claimen.

Mischien moet je een draadje in je toetsenbord doen, mischien werkt een toetsenbord meet draadje wel:D

Mijn toetsenbord werkt weer.
Door in Google mijn vraag neer te zetten heb ik binnen een mum van tijd het antwoord.
Setpoint programma downloaden en uitvoeren.

Voor de volgende keer, is dit de oplossing !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan