Draadloos valt regelmatig weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker23

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Dag allemaal,

Ik heb thuis 3 pc met draadloos internet
PC2 heeft regelmatig last dat er geen internet verbinding is. Rechts onderdaan zie je wel dat er netwerkverbinding is, maar er kan geen internet pagina weergegeven worden.

Met pc 1 en 3 heb ik dit probleem niet.
Door opnieuw opstarten van pc2 is het probleem tijdelijk oplost. Is er een manier behalve iedere keer opnieuw opstarten, hoe je dit probleem kan oplossen?
Type pc: HP elite book

Same here,
Probeer je router eens te updaten. Schijnt te werken, bij mij werkte het niet. Maar je kan het altijd proberen.

Router update heb ik als eerste uitgevoerd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost:S

Download 'winsockfix' voor jou OS-versie en draai dat kleine progje. Daarna zal je je instellingen voor wat betreft je netwerk weer opnieuw in moeten stellen maar als het goed is werkt het dan weer.

Winsockfix "reset" al je windows en register instellingen voor wat betreft netwerken. Hierdoor staat alles weer zoals het staan moet. Dit wil nog wel eens problemen met netwerken verhelpen.

Ik heb je advies opgevolgd, maar voordat ik ga installeren wil ik een backup maken maar dan krijg ik de foutmelding:
Ungultige Zeigeroperation. Vertaald: ongeldige pointer operatie
En dan gebreurt en niets...
Hoe los ik dit op?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan