Draadloos verbinding Asus A2500H laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ylias
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ylias

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Ik heb een Asus A2500H (laptop) en wil hiermee draadloos internetten. Ik internet al draadloos met een PCMCIA-card van Sitecom, maar wil nu met de ingebouwde draadloos netwerk van Asus aan de slag. Is dit wel mogelijk?

werkt er iemand met dezelfde laptop en hoe krijg ik dit voor mekaar?

Alvast bedankt.

Het is zeker mogelijk. Zorg er voor dat je ingebouwde wireless adapter aan staat en zoek dan naar beschikbare draadloze netwerken. Je klikt die van jou aan (ssid) en vult desnoods de wep-key of wpa-key in en je bent klaar. ik ga er dan wel vanuit de je router ip-adresssen uitdeelt (dhcp-enabled)

Het is zeker mogelijk. Zorg er voor dat je ingebouwde wireless adapter aan staat en zoek dan naar beschikbare draadloze netwerken. Je klikt die van jou aan (ssid) en vult desnoods de wep-key of wpa-key in en je bent klaar. ik ga er dan wel vanuit de je router ip-adresssen uitdeelt (dhcp-enabled)

Bedankt voor je antwoordt. Maar hoe zet ik de adapter aan? Met welk programma? Ik heb Asus utility, maar die is denk ik alleen te gebruiken in combinatie met een wireless card. Ik wil dus zonder tussenkomst van een wireless card internetten.

Laatst bewerkt:
Maar heeft je laptop nou een ingebouwde wireless card of niet? Ik vermoed nu van niet aangezien je een pcmcia card gebruikt. Dan zal je moeten nagaan of je zo'n kaart in kan laten bouwen. Stuur even een mail naar de fabrikant, dan weet je het zeker.

Maar heeft je laptop nou een ingebouwde wireless card of niet? Ik vermoed nu van niet aangezien je een pcmcia card gebruikt. Dan zal je moeten nagaan of je zo'n kaart in kan laten bouwen. Stuur even een mail naar de fabrikant, dan weet je het zeker.

Volgens de specificaties op internet heeft mijn laptop een built-in WLan, maar ik gebruik de pcmcia card omdat ik de ingebouwde netwerk niet kan configureren.

Dan lijkt het er op dat de drivers niet (goed) geinstalleerd zijn. Pak je cd's er nog eens bij en probeer de drivers te installeren. Kijk voor de zekerheid bij Apparaatbeheer of je ergens een geel drihoekje/uitroeptekenziet staan.

Dan lijkt het er op dat de drivers niet (goed) geinstalleerd zijn. Pak je cd's er nog eens bij en probeer de drivers te installeren. Kijk voor de zekerheid bij Apparaatbeheer of je ergens een geel drihoekje/uitroeptekenziet staan.

Heb ik al eens gedaan (Asus-Utility). En ik zie ook geen geel uitroepteken in apparaatbeheer. Vreemd, want deze model (Asus A2500H) heeft volgens de specificaties een built-in WLAN.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan