Draadloos verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michyy

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
hallo mn oom heeft een eigen camping en wil dus dat ikvoor hem uitzoek hoe hij op een campingveld verbinding kan krijgen zodat de mensen vanuit hun caravan op internet kunnen surfen. Mn oom wil op 3 velden van de camping internet hebben, draadloos, maar niet dat andere mensen vanuit hun huisje gratis op internet kunnen surfen.

De camping heeft zelf al internet, maar hoe krijg je zo'n verbinding specifiek op 1 zo'n veld.

Kan iemand me helpe
alvast dankjewel.:D

hallo mn oom heeft een eigen camping en wil dus dat ikvoor hem uitzoek hoe hij op een campingveld verbinding kan krijgen zodat de mensen vanuit hun caravan op internet kunnen surfen. Mn oom wil op 3 velden van de camping internet hebben, draadloos, maar niet dat andere mensen vanuit hun huisje gratis op internet kunnen surfen.

De camping heeft zelf al internet, maar hoe krijg je zo'n verbinding specifiek op 1 zo'n veld.

Kan iemand me helpe
alvast dankjewel.:D

Je hoeft toch niet speciefiek een gebied af te schermen.
Tegen betaling krijgen de gasten inloggegevns, en jij hun mac-adres.
Zo kan je de toegang per adres regelen voor het tijdsbestek waarvoor ze betalen.

Althans, zo zou ik het proberen, maar misschien iemand anders die er meer kaas van heeft gegeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan