Draadloos verbindings probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb sinds kort 2 nieuwe computers met win.7
Die heb ik aan gesloten op een TWG 870 U Draadloos modem en router ineen, met 2 dongels.
Ik heb internet nu,alleen heb ik 2 icoontjes op mijn taakbalk staan
De ene met 4 groene streepjes en de andere een soort vierkantje met een rood kruis er in.
Wat heb ik verkeerd gedaan

Gr. rama

Hoi,

Dat zal je icoon zijn dat je lan bekabeld niet is aangesloten.

Oke maar dat heb ik uitgeschakelt, blijf je ham dan toch zien???

Hoi,

Ja je kan hem verbergen door onder in je taakbalk rechts op het driehoekje met rechtermuisknop te klikken en dan op aanpassen endaar kan je hem dan op verbergen zetten.

Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan,maar klopt het als je er met de muis opstaat dat die dan aangeeft UPC met een nummer en internettoegang

Hoi,

Ik denk dat er niks aan de hand is. Als het goed is heb je voor het draadloos netwerk een apart programma gebruikt en van dat programma zijn die groene streepjes in de taakbalk. Door dit programma kijkt windows netwerkcentrum alleen naar het bekabelde netwerk, dat is dus het rode kruisje in dat vierkantje.

Dat "UPC met een nummer en internettoegang" geeft uiteindelijk wel aan dat je verbonden bent met het internet. Ik denk dat het "UPC met nummer" jouw draadloze netwerknaam is en dat is via dat programmaatje ingesteld en windows ziet dit dan ook.

Oke bedankt voor je uitleg, en ik ben blij dat er niks aan de hand is.

Gr. Rama

Ik kom er toch nog even op terug,omdat het nog steeds niet lekker werkt
Als ik onder netwerk adapters kijk ziet ik dit staan
Microsoft Virtual Wifi Miniport-Adapter
Realtec PCIe GBE Family Controller
Realtek RTL 8192SU Wireless Lan 802.11n USB 2. Network Adapter
Welke is nu de goede of wat hoort er niet te staan
Ik zie ook netwerk en netwerk2 staan bij netwerk verbindingen volgens mij heb ik op 2 nu verbinding
Kan dat komen omdat ik de dommel 2 x geinstalleerd heb???

Gr. Rama

Dit: Realtek RTL 8192SU Wireless Lan 802.11n USB 2. Network Adapter is je draadloze enetwerkkaart. De andere kun je gewoon laten staan

Oke dat is duidelijk, maar moet dat dan niet bij verbindingen staan
daar staat niks

Ah zo. Staat hij misschien uitgeschakeld? Klik is met je rechtermuisknop op die realtek en staat daar dan bij Enable of Inschakelen? Zo ja, dat dan even doen.

Zoiets:

enable_wireless.gif

Nee dat is het niet,hij staat ingeschakelt
Wat ik graag wil zien dat bij verbindingen je kan zien dat de verbinding goed is
Zodat je ook je status van het wireless netwerk kan zien waar alles onder staat zoals ipadress enz. Nu staat er niks

Het werkt nog steeds niet goed, iemand nog een idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan