draadloos vista sitecom router

Status
Niet open voor verdere reacties.

DivaM21

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Hoi,

Twee weken geleden heb ik een sitecom router gekocht. Aangesloten en alles werkte prima.

3 dagen geleden had ik ineens geen internet meer, alleen lokaal. Signaal was uitstekend.

Gister precies hetzelfde probleem.

Ik reset de modem - router en reboot mijn PC. De eerste keer werkte mijn internet weer. Gister duurde het 20 min, aantal keer vaker alles gereset.

Vanmorgen gebeurde precies hetzelfde. Vervolgens kwam de tekst van netwerk zoeken in het Duits? Uiteindelijk deed hij het weer. Einde van de middag, begon de ellende weer. Alleen nu lukte het niet. Ik heb UPC gebeld, er was niets mis met mijn modem. (signaalsterkte bleef uitstekend) Ik heb vervolgens weer de modem gereset en laptop gereboot. Na de reboot kon hij geen 1 draadloos netwerk meer vinden, ook geen signaal sterkte of wat dan ook. :shocked: Alsof alles eraf was.

Nu heb ik in mijn router een netwerk kabel die weer naar mijn laptop gaat. Nu doet mijn internet het weer.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

toenvallig

ik heb precies het zelfde gehad maar ik weet wad je moet doen reset elke keer waneer interneet het weer niet doet. na 5 a 6 keer doet hij het weer echt werkelijk waar maar je meot aleen maar reseten als hij het niet doet

@ Killermenace: Thanks, ik ga het even doornemen.

@ Timvz: Dank voor je antwoord. Dit deed ik ook al een aantal keer. Alleen nu zijn alle gegevens weg. Draadloos internet doet het nu nog wel op de PC. En ik heb nu een netwerk kabel via de router naar mijn laptop. Het is meer vervelend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan