Ik heb een speedtouch 510 als modem. Omdat deze ook als router werkt heb ik er een simpele switch achter staan om het internet over onze meerdere computers te verdelen (gewoon vaste verbinding via draad).
Eerst had ik een router gekocht om achter de speedtouch te zetten, maar dit gaf problemen omdat de speedtouch dus al een router was. Toen had ik die dus geruild voor switch.
Dit even als achtergrond, is een tijd geleden...
Nu komt er waarschijnlijk binnenkort een laptop bij en daar wil ik graag draadloos internet op. Nu vroeg ik me af wat ik dan moet kopen? Ik zie wel overal draadloze routers te koop, maar geeft dit dan niet weer problemen met mijn speedtouch modem??..
Of bestaat er ook een soort draadloze switch..?
Hoe kan ik dit het beste oplossen..
BVD, Erik
Eerst had ik een router gekocht om achter de speedtouch te zetten, maar dit gaf problemen omdat de speedtouch dus al een router was. Toen had ik die dus geruild voor switch.
Dit even als achtergrond, is een tijd geleden...
Nu komt er waarschijnlijk binnenkort een laptop bij en daar wil ik graag draadloos internet op. Nu vroeg ik me af wat ik dan moet kopen? Ik zie wel overal draadloze routers te koop, maar geeft dit dan niet weer problemen met mijn speedtouch modem??..
Of bestaat er ook een soort draadloze switch..?
Hoe kan ik dit het beste oplossen..
BVD, Erik