Draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eupeithes

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hallo,

Ik wil een draadloze muis en toetsenbord. Nu kan ik kiezen tussen bluetooth en radiografisch. Zoals bekend zijn de langetermijn effecten van straling op de gezondheid nog niet bekend. Ik haal daarom preventief het liefst zo min mogelijk stralingsbronnen in huis (maar ik wil geen bedraad toetsenbord & muis). BT en RFID maken beide gebruik van de 2,4 mHz band. Kun je dus stellen dat beide vormen van straling even gezond/ongezond zijn? Of ligt dat nog aan iets anders (bijv. de sterke waarmee het signaal verzonden wordt - BT teikt verder)?

Gr.

Jan

Ik heb van de stralingsmaterie geen verstand, maar ik weet wel dat BT 10 meter en WIFI 100 meter bereik heeft. Daarnaast: BT max. 1 Mbps en WIFI max. 11 Mbps

Laatst bewerkt:
Ik heb van de stralingsmaterie geen verstand, maar ik weet wel dat BT 10 meter en WIFI 100 meter bereik heeft. Daarnaast: BT max. 1 Mbps en WIFI max. 11 Mbps

Het bereik lijkt mij niet van toepassing, tenzij je 80 meter met je muis en toetsenbord van de ontvanger wil gaan zitten. ( nee toch, dat komt nooit voor lijkt me ) En de snelheid van de toetsaanslagen en muisbewegingen lijken me ook niet van toepassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan