draadloosinternet doet het boven niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadmandion

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Hallo mensen. Ik heb uw hulp nodig want ik zit met een zeer irritant probleem.

Ik heb boven wel verbinding maar geen internet.
dat gebeuren met cmd /ipconfig flushdns etc. allemaal al geprobeerd maar werkt niet
Ik heb beneden 2 computers staat. Werken prima.
Boven 2 computers en een ps3 daar werkt het internet het gewoon niet.
Het geeft ook een raar ip adres aan. Bij mijn ps3 kan het ip adres niet gevonden worden.
Heb snel hulp nodig.

Alvast bedankt

het kan zijn dat de router geen groot genoeg bereik heeft, om "boven" te bereiken. dit kan je oplossen door eventueel een kabel te leggen. vervolgens kun je op die kabel nog een router aansluiten als je boven draadloos wilt hebben. je kunt ook een doorverbinder gebruiken of iets maar weet niet precies hoe dat werkt.

nou.. het blijkt dat 1 van de computers het wel doet boven (het verste weg) , maar ik vind dit heel raar : mijn spullen : computer en ps3 daar doet het internet het niet bij...... Enige ideeën?

Alvast bedankt

het kan zijn dat die computer en ps3 geen goede netwerkkaart hebben. je zou een nieuwe kunnen kopen die in een usbpoort past. maar ik vind het raar dat de computer helemaal boven wel internet heeft. dan zou ik denken dat die misschien wel kabel heeft, of heb je dat al gecheckt?

Dat heb ik raar genoeg gecheckt.
Maar aan de netwerkkaarten kan het ook niet liggen, want de ps3 is net nieuw en ik heb al 2 verschillende netwerkkaarten in mijn computer geprobeerd.

Wat voor draadloos apparaat gebruik je (merk + type)? Noem ook welke provider je hebt.
Als het namelijk een draadloze accesspoint is die je gebruikt voor draadloze toegang, i.c.m. een abonnement van Telenet (of een andere provider die 2 ip-adressen beschikbaar stelt aan eindgebruikers) dan kunnen 2 pc's/laptops etc. internetten, maar niet meer dan dat.
Heb je echter een een draadloze (breedband) router, en je hebt aan de instellingen niet teveel lopen slopen, dan geldt die beperking niet.

Tijs.

mijn provider is tele2 en ik heb een router : sweex LW050

Maar ik heb het al opgelost,

Ik heb van mijn pc de drivers verwijdert en er weer opnieuw opgezet
Op mijn ps3 heb ik alle instellingen voor internet verwijdert en weer opnieuw ingesteld.
En op mijn zus en mijn nintendo ds heb ik Ook alles opnieuw ingesteld.

Opgelost :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan